W pracowni artystki

in #polish-hivelast year (edited)

Pierwszy etap wydawniczy już za mną, prace idą do przodu i mega się cieszę! Moja niesamowita przygoda trwa, a ja nie mogę się wręcz powstrzymać od pisania! Pomysły gromadzą mi się w głowie i aż nie ma czasu, żeby to wszystko spisać!

W pracowni artystki czuje się wenę znacznie mocniej. To miejsce zdecydowanie inspiruje do tworzenia i spełniania się artystycznie. Inne osoby, które też tworzą świetnie mogą motywować.

Wczoraj dostałam nagle ataku pisania i nie mogłam przestać! Moje palce ledwie nadążały za moimi myślami! Uwielbiam takie momenty, kiedy mam tak ogromny natłok pomysłów, a moje palce śmigają po klawiaturze. Słychać tylko klikanie klawiszy. W takich chwilach tym bardziej czuję, że jestem pisarzem.

W takich momentach niby jestem w rzeczywistym świecie, ale tak na prawdę mnie nie ma. Jestem tam, u siebie. Jestem w swoim drugim domu. Jestem w miejscu, które sama sobie stworzyłam i które jest takie, jak sama chcę!

To moje własne miejsce!

Przy okazji chciałam też wszystkich zaprosić na mojego instagrama i Tiktoka i oczywiście na mojego FB. Tam też wrzucam sporo ciekawych rzeczy (na Tiktoku trochę mniej, bo niedawno założyłam) i jeśli ktoś z Was jest zainteresowany, to zapraszam, może Wam się spodoba :-)

1670165022068.jpg

Sort:  

A zapraszasz na fejsie znajomych tu na Hive? 🤪 W sensie super by było, gdyby tak było.

A tak poza tym, to trzymam kciuki za książkę

Tak, zdarzyło mi się kilka razy i na pewno jeszcze nie raz to zrobię ;)
Dziękuję :)