ZIMNO

in #polish-hive3 years ago (edited)

Jakie to złe uczucie, kiedy w środku lata nagle przez moje ciało przebiega dreszcz zimna. Albo kiedy siedzę sobie w ciepłym swetrze pod kocem i z gorącą herbatą z cytryną i miodem i znów to się dzieje. Przenikliwy dreszcz zimna.
Kiedy jestem z przyjaciółmi i bliskimi, ale wciąż jest mi zimno...

ZIMNO…

Czasami na wietrze bywa zimno...
Czasami we śnie bywa zimno...
Czasami nawet w najcieplejsze dni bywa zimno...
Nic nie może ochronić mnie przed tym zimnem...
Dlaczego nic nie może mnie przed nim ochronić?
Dlaczego jest mi wciąż tak bardzo zimno?

Dlaczego zimno to samotność?

26.05.2021

1622654736893.jpg

Sort:  

Congratulations @mariagarbien! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 1250 upvotes.
Your next target is to reach 1500 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Ale "zachować zimną krew", to się dobrze kojarzy, prawda....?

Tak, to zdecydowanie tak!