Moje pasje - #1 foto. Szybki post 4 (moje dzieło - zdjęcie)... Roślinka.

in #polish6 years ago (edited)


Wchodzisz, widzisz, czujesz... ten uśmiech radości :D

A teraz niespodzianka ;) --- opcjonalnie dajesz up ^ ,wychodzisz, ...

Dziękuję serdecznie za obejrzenie mojego zdjęcia, mam nadzieję, że wywołało uśmiech :)





Ty: - I to jest to? - stąd mam mieć ten uśmiech?


Ja: - Uśmiech był opcjonalny ;)




Moja ( @abc.love.steemit ) oryginalna praca (Roślinka) - zdjęcie wykonałem za pomocą Nikon Coolpix.


Zapraszam po więcej (nie tylko fajnych zdjęć, ale i artykułów) do mnie na: @abc.love.steemit - mój profil.





Pozdrowionka i miłego dzionka :)

Piotr.



Sort:  

Very nice flower

Thank you.
Nice to have someone who likes it :)

To chyba śnieguliczka

Pozwolę odpowiedzieć sam sobie, chyba jednak borówka wysoka

To pierwsze- jeśli ma takie owoce białe kulki.