Ciężki dzień... ale będzie lepiej 😊❤👍

in #polish6 years ago

Drodzy @Steemers'i.

Dzisiaj niestety nie mogę poświęcić wam zbyt wiele czasu. A w dodatku taki stan może się utrzymać przez kilka dni - mimo że dopiero co rozpoczął się weekend, ja już wiem że nie uda mi się podczas niego odpocząć. Nałożyło mi się dużo spraw, nad którymi teraz muszę się nagimnastykować, mimo że starałam się uniknąć takiej kumulacji. Niestety jak widać taki stan rzeczy był mi pisany.

Mam nadzieję że zrozumiecie ❤

Jeżeli chcielibyście podzielić się swoimi sprawdzonymi taktykami na natłok pracy lub macie sposoby na zwiększenie produktywności - serdecznie zapraszam! 😅☕💪

Na pocieszenie zostawiam wam tu zdjęcie i linka do prześwietnego kubka który dziś poprawił mi znienacka humor, gdy już było naprawdę ciężko. Chyba szykuje się zakup w nagrodę, jeśli mi się uda szybko i korzystnie poukładać wszystkie sprawy ❤❤❤

Dinożarł.jpg

Prawda że cudowny? ➡ https://duzekubki.pl/p/dinozarl/
Dzięki #DużeKubki ☕ Dzięki #Dinożarł 🦖 Dzięki #SpersonalizowaneReklamyGoogle 👍

Trzymajcie się! 😘😘
AdaZone

📷☕ https://duzekubki.pl/p/dinozarl/

Sort:  

What's up @adazone,
Your post "Ciężki dzień... ale będzie lepiej 😊❤👍" hast just been Resteemed !!! 😄😄😄
Because you're my follower. I'll continue to do it..


😉😉😉 If you want's to stop me, Please Unfollow @tow-heed😉😄😉