Podsumowanie i sprawozdanie finansowe z Drugiego Warszawskiego Steem Meetup

in #polish6 years ago (edited)

Podsumowanie i sprawozdanie finansowe z Drugiego Warszawskiego Steem Meetup



Tamten weekend był dla mnie bardzo intensywny i przepełniony STEEMem, w sobotę prelegowałem o podstawach sieci w Lublinie - o tym prawdopodobnie zrobie osobny tekst. A w niedzielę spotkaliśmy się na Drugim Warszawskim spotkaniu. Frekwencja była naprawdę dobra, szczególnie zdziwiło mnie że wiele osób jechało setki kilometrów tylko po to by się spotkać. Ten fakt bardzo mnie ucieszył.

Nie wszystko wyszło tak jak to zaplanowałem, zebrałem naprawdę duży feedback i następna taka impreza, którą będę organizował będzie na pewno dużo lepiej przemyślana i zorganizowana. Mimo wszystko uważam że wyszło na prawdę dobrze.

Kto się pojawił?

@Aditor, @noisy, @gtg, @pibyk, @nicniezgrublem + @xara, @mys, @jacekw, @Santarius, @whd, @jblew + os. tow., @carrioner, @yavinlecretin, @sisters, @smashedturtle, @kolorowa.wedzma, @voitaksoutache, @highonthehog + @alebeta, @zielonowlosa, @lynxialicious, Bogdan (bez konta) Mam nadzieje że nikogo nie pominąłem.

23 Osoby na 30 zgłoszone a więc mamy frekwencje na poziomie 76%! Wydaje mi się ze jest to naprawdę dobry wynik. Wszystkim, którzy przybyli bardzo dziękuje!

Podziękowania

Szczególnie dziękuje osobom, które mi pomogły przy organizacji.

@Pibyk - Dzięki za sprawdzenie miejsca.
@Nicniezgrublem - Za to że wspomogłeś nagranie udźwiękowieniem i za to że zgodziłeś się wystąpić.
@Noisy - Za ogromne wsparcie finansowe no i za wystąpienie.
@highonthehog - Za konsultacje na czacie.
@Gandalf - Za użyczenie statywu na ostatnią godzinę, mój się rozleciał a gandalf uratował nagranie!

I wszystkim innym, którzy w jakikolwiek sposób przyczynili się do tego meetupu, jeśli o kimś zapomniałem. Przepraszam!


Nie wiem jak wy ale ja się bawiłem świetnie, zarówno na ciekawych prelekcjach jak i potem gdy przenieśliśmy się do baru. Bardzo fajnie było was wszystkich poznać i porozmawiać. Jeśli macie jakieś zdjęcie/filmy proszę wrzućcie je w komentarzu lub za linkujecie do postu.

Mi udało się znaleźć jedynie dwa posty
WARSAW STEEM MEETUP - krótka video relacja!
Meetup Steemit, raczej mój kaprys jechania do Wawy [PL]

Zapraszam też na nagranie z prelekcji
Steem Meetup #2 Warszawa - moja prezentacja o Steemfounders, Głodnych Wiedzy oraz Engrave

Sprawozdanie Finansowe

Przychody z postów

Koszty

KosztKwota
Wynajęcie salki konferencyjnej na dwie godziny.246zł
Naklejki z logiem STEEM - dwa wzory, 600szt.85zł
Identyfikatory personalne19zł

Co daje równą kwotę 350zł za całość.


Bilans

OtrzymałemWydałem
61,29 STEEM53,58 STEEM
19,11 SBD19,18 SBD

Bilans w zł

OtrzymałemWydałem
375zł350zł

To wszystko znaczy że jestem wam dłużny 8 STEEM oraz 25zł - To co się stanie z tymi funduszami zależy od was!
Na koniec jeszcze raz wszystkim bardzo dziękuje i do następnego!


Sort:  

Nadwyżkę proponuję przeznaczyć na pizzę i piwo. Dla Ciebie.

Uważam że nie jest to najlepszy sposób wykorzystania tych funduszy. Ma ktoś inne propozycje?

Wiem, domyślam się, że piwa nie lubisz.... ehhh trudno :P

Piwo lubie jednak uważam że są lepsze sposoby na wydanie tej kwoty. Na piwo pójdę za swoje :D

na nastepne spotkanie. ;)

Jestem za!

Congratulations @aditor! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!