You are viewing a single comment's thread from:

RE: DLive i DTube to dno!

in #polish6 years ago

1000 subów i 4000 godzin można zdobyć w chwilę. Zaczynałem sam od zera, nikt mnie nie promował i bez problemu to osiągnąlem.
Nie masz pojęcia o zarobkach na YouTube a się udzielasz :)

I zrozum, mam gdzieś Rafonixa, jego armie dzieci i jego strimy. Zwracałem uwagę na to, że sam DLive to promuje 'CHŁOPCZE' :)

Panie gejmer, kończę z Panem dyskusję bo nie umiesz Pan czytać ze zrozumieniem, wychwycić meritum wypowiedzi tylko krążysz gdzieś wokoło.
Nie wart Pan jesteś mojego czasu.

Pozdrawiam.

Sort:  

Skoro masz konto i osiągnałeś taki próg oraz zadowalają ciebie zarobki na youtubie to co tutaj jeszcze robisz?

HIPOKRYZJA :)

Szkoda że ktoś taki jak ty istnieje na tym świecie i niszczy ludzkość w taki sposób.

Ja ogólnie nie pozdrawiam hipokrytów. :D

A widzisz żebym tutaj dodawał jakieś filmy? :D
Skąd wiesz jakie mam powody do bycia tutaj? Z fusów wywróżyłeś?
Odrób pszyrke na jutro chłopaku a nie przy kompie siedzisz.

Pisałeś na steem.chat że próbowałeś dodać ale miałeś problem. Także gdyby nie ten problem to pewnie byś dodawał.

To ty mnie pierwszy oceniłeś po moim bannerze więc również ja mogę u ciebie powróżyć oraz ty pierwszy zacząłeś mnie atakować. You are Hypocrite.

Spokojnie wszystko odrobione ale jeszcze zostało (niestety) odpowiadanie na twoje głupkowate komentarze.

Człowieku, w życiu nie korzystałem ze steem.chat
Nie dość, że czytasz bez zrozumienia to jeszcze wypisujesz jakieś swoje wymyślone teorie.
Nie mam zamiaru dodawać moich video na te platformy ponieważ są jedym wielkim shitem.

A oceniłem po bannerze jak widać celnie :)

Nic innego się nie spodziewałem (Jak widać) po kłamcy.

W sumie nie obchodzi mnie czy dodajesz to filmy ale próbuje wytykać ci twoją lekką obłudę niestety. :)

Oceniaj sobie po czymś chcesz. Twoja opinia jest dla mnie niczym.

Zresztą miałeś nie odpisywać a dalej to robisz. Jak widać mamy do czynienia z osobnikiem mutacyjnym. :)

W życiu nie korzystałem ze steem.chat Łap flagę za pisanie nieprawy i nazywanie mnie kłamcą :)

Ogólnie twoja flaga mi nic nie zrobi ale powodzenia :D