MyPhotoMagazin #1 - Fotografuję mury / Photograph the walls [PL/EN]

in #polishlast year

[PL]
Mam taką przypadłość, że fotografuję napisy na murach. Pociągają mnie zwłaszcza te antysystemowe, kontestujące paradygmat i otwierające umysł. Kolejna porcja napisów, grafik, graffiti, murali i tekstów na murach.
[EN]
I have such an affliction that I photograph the inscriptions on the walls. I'm especially attracted to those that are anti-system, paradigm-contesting and mind-opening. Another portion of inscriptions, graphics, graffiti, murals and texts on walls.

20220403_185329.jpg

DSC_4105.JPG

DSC_4106.JPG

DSC_4107.JPG

DSC_4108.JPG

DSC_4110.JPG

DSC_4113.JPG

DSC_4114.JPG

DSC_4115.JPG

DSC_4116.JPG

DSC_4117.JPG

DSC_4123.JPG

DSC_4138.JPG

Sort:  

Dla mnie to zawsze przejaw wandalizmu - nieważne od tego co głoszą. Nieważne kto coś wcześniej nabazgrał. Przestrzeń publiczna to nie brudnopis.

Jest trochę prawdy w tym co piszesz i też nie podoba mi się wandalizm na nowych budynkach, wyremontowanych elewacjach, kościołach, zabytkach lub budynkach teatrów, oper i serwerowni HIVE'a.
Nie mam natomiast problemu ze starymi budynkami które nie są zabytkami lub miejscami gdzie właściciel udzielił zgody.

Congratulations @amadek! You received a personal badge!

Happy Hive Birthday! You are on the Hive blockchain for 5 years!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out our last posts:

The Hive Gamification Proposal
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!