Rekord guinessa - najwięcej pompek w godzinę

in #polish6 years ago

man-80086_960_720.jpg
źródło
Pompki to jedno z ćwiczeń, które wpływa na nasze ciało, a tym samym dostosuwując jego progresję, może wykonać je każdy. Warto jednak się zastanowić jak wygląda jego poprawne wykonanie, czego na pewno nie ujrzymy na tym rekordzie.

Mimo to warto nagrodzić Carlton Williams, który swoją pasją i zaangażowaniem zdołał zrobić aż 2220 pompek w ciągu jednej godziny. To daje nam wynik 0,6 pompki na sekundę.

Jego zmagania możecie obejrzeć pod tym linkiem:

Sort:  

Imponujące. Ćwiczyłem pompki w liceum, doszedłem nawet do 5x100 pompek, a potem motywacja spadła.

pompka pompce nie jest równa :) Masz gdzieś wideo jak je wykonujesz?

Lata minęły. Ale szedłem tylko w ilość, generalnie bardzo szybko, ale pilnowałem, żeby być na płasko. Co mogę napisać to, że ćwiczyłem około roku, codziennie, zaczynając z pułapu około 30-40pompek w serii.

Niezły wynik.Ja jak robię pompki to 50 to jest dużo, przez godzinę 200 maks bym zrobił.Niezłą kondycje ma koleś.Pierwsze 30 min robił bez przerywania, potem trochę zadyszki złapał, ale co się dziwić.Ważne jest, że Carlton Williams ma tzw. jak ja nazywam krótkie rączki.Długość do całej ręki jest mała do zgięcia.Podobnie jest w siłowaniu na rękę, krótsze rączki lepsze wyniki.

Jednak genetyka odgrywa dużą rolę w sportach

Trzeba się katować, żeby mieć wyniki.