You are viewing a single comment's thread from:

RE: Domowy przecier pomidorowy na szybko - przepis.

in #polish7 years ago (edited)

banany polecam nie kroic tylko wlozyc do woreczkow tyle ile chcesz miec jako porcje, ja wkladam po trzy banany i poprostu je rozgniatam na plasko :) i mroze pozniej fajnie lamie sie w kawaleczki i prosto do miksera :)))))) lody robie rowniez czekoladowe, banany i kakao nic wiecej nie potrzeba :))) a co do cytryn :) .......... mroze roznie, w calosci i w plasterkach :) i tak jak Ty kostki :) ale przewaznie pokrojone w plastry :) pozniej tylko wyiagam i prosto do szklanki z woda czy herbatki :))))) ....

Sort:  

O, masz super sposób na mrożenie bananów na lody! Dzięki :) Odnośnie cytryn to u mnie są w zimie na drzewach ;) mrożę sok w kostkach na lato (kostka na kufel wody i wio do ogródka)... :)

ja rowniez najczesciej w lato uzywam cytryn do wody a w zime neistety na drzewach nie mam hihihih wiec rowniz wycigam z zamrazarki :) i sa w herbacie jak prosto z drzewa hihihih

To prawda, mrożenie ma wiele zalet :)

Masz racje, ja dlatego tez robie prawie wszystko sama, niestety nie mam wlasnego ogrodka :(( ( ale staram sie kupowac co sie da od rolnikow albo z ryneczku :) BIO ...