Z okazji Inwazji czyli Urodziny Barbarossy ;)

in #polish5 years ago (edited)

Na dole donos na górze wtopa
Barbu ma święto, Bołes laptopa
Rozku na czacie gra wilczy blues
startują walki o NC+

Z lewej fregaty, po prawej pustka
pomnaża obraz jak lustro w lustrze
stocznie pracuja na przyszły zysk
żyj Rossa sto lat - lat pięćset żyj

Grey'a Imperium - 50 planet
                                                       masz już
ekspansji dalszej nie planuj
scalaj sojusze znajomych broń
pięścią nie celuj w otwartą dłoń

Władca ma inny plan tajemniczy
braciom nie ufa, druhów rozlicza
ze słów krytyki - każde to spam
innych ocenia przez pryzmat farm

Oczy przeciera Bołes - no jak to?
pod presja oddać mam nowy laptop?
bo atakuje mnie? i to swój?
nie solenizant on ci - on zbój!

Skrzyknę rodzinę - w obronie mienia
nie-pospolite pójdzie ruszenie
z odsieczą przyjdą wszyscy - kto żyw
flotylle pośle w Babrura Mir

a co było dalej to tego nawet amerykańscy naukowcy nie wiedzą
(choć... mogliby się domyślić)


ship.jpg
źródło:Pixabay

P.S.

jakoś tak niedawno, po nocy rzecz jasna była taka akcja z rymowankami dla Barbu, z OKAZJI URODZIN
i nie obudzili mnie... i przespałam... i trudno.
Wcześniej obiecałam życzenia i muszą być (mimo opóźnienia)