Jak dojść do dużych kwot, zmagań ciąg dalszy...

in #polish6 years ago

Run od 100$, gdzie SL stanowi cały depozyt. Dźwignia 1:500. Wolumen wyjściowy 0,01 i możliwość tzw. gridowania, uśredniania strat itp. Po podwojeniu po prostu zwiększam wolumen wyjściowy przy 200$ na 0,02 przy 400$ na 0,04 itd. Na screenach trochę to rozpisane, ale chodzi o to, że nie chcę podwajać bez końca bo tak się nie da. Celem jest przejście czegoś w rodzaju gry, gdzie podwajam od 100 do 3200, później schodzę kilka poziomów niżej i od 400 do 12800 itd... za każdym razem 5 razy 100% zysku. Nie wiem czy się uda, zazwyczaj w takich próbach kończyło się u mnie tak, że w pewnym momencie niepotrzebnie zmniejszałam ryzyko i mocno zwalniałam, czyli plan urywany w trakcie i brak zakończenia. Czasem kończyło się też wyzerowaniem depozytu, ale takie są też założenia, albo 100% zysku albo 0. Wejścia typowo intuicyjnie, dlatego można powiedzieć, że bez strategii. Od dawna próbuję coś takiego zrealizować, ale nie udaje mi się tego doprowadzić do końca. Mój max kilka lat temu to 16k$ z 142$. Chcę też pokazać, że taki kontrolowany grid nie jest taki zły.

rachunek standard, depozyt startowy 100 USD

aktualna statystyka i rozpisany plan (Excel wszystko przyjmie ;))

Excel wszystko przyjmie! :) Gra Forex. Można by to pokolorować, lepiej działałoby na wyobraźnię ;)

Niedawno dawałam też wpisy odnośnie prób od 5$, co z nimi?

Próba nr 1 jest cały czas w trakcie i tam ryzykuję bardzo mało, ale efekty są bardzo marne, odkąd podzieliłam się moim planem publicznie mam ciągle same straty, ktoś mógłby kopiować tą serie w reversalu ;). Pochwalę się screenem z tej niesamowitej statystyki i wcale nie jest łatwo coś takiego uzyskać, a mi się taka czarna seria akurat teraz trafiła. Do tego na tym rachunku mam tzw. kontrolera, czyli kogoś kto nadzoruje mój handel i pilnuje mojego trzymania się zasad. Jeden raz zdarzyło się tak, że nie było internetu, kontroler (mój brat) nie widział co robię, ja wiedziałam o tym, że nie widzi i to od razu wykorzystałam - dopłaciłam do tego rachunku 200USC, żeby EA nie wyrzuciło mnie na SL. Efekt był taki, że zarobiłam akurat w tym przypadku, ale złamane zostały wszystkie zasady, których trzymałam się od początku grudnia. Przyznaję się do tego, tak zrobiłam i nie było to dobre bo takie działania mogą na prawdę doprowadzić do ruiny, trzymanie się zasad to podstawa, bez tego przekraczamy bardzo cienką granice hazardu. Jest już po fakcie, więc pozostaje tylko po prostu mi tego nie powtarzać. Jak się okazało to kontroler widział wszystko co robię u siebie na zalogowanej platformie mt4 na telefonie i ustaliliśmy, że w razie takiej sytuacji mam za mnie wszystko zamknąć na minus. Miałam też jeden dzień przerwy w handlu na tym rachunku.

czarna seria, slllll statystyka

Test nr 2 od 5$ zakończyłam z zyskiem +6,33$, czyli to ponad 100% zysku wypracowane, ale zakończyłam to bo za dużo tych rachunków w centach.

Aktualnie prowadzę tylko nadal ten projekt od 5$ do 5mln$ i projekt na rachunku standard od 100$. Dwa projekty tego typu w jednym czasie to wystarczająco dużo.

W końcu uda się dobić do tych milionów.... :))

Sort:  

Na jakich rachunkach grasz, pytam o brokerów u których można grać tak maleńkimi pozycjami i tak dużą dźwignią?
Postanowiłem spróbować swoich sił i przetestować swoje strategie.

Tu akurat są rachunki forextime, broker ten ma tzw. rachunki centowe, ale spready są na prawdę zabójcze. Rachunek standard też forextime, a dźwignia 1:500 bo mam POA (potwierdzenie adresu) z poza Polski. Jak ktoś chce mieć większą dźwignię to może też korzystać, np. z ICmarkets, pepperstone czy np. Alpari (1:1000 dźwignia). Żeby mieć trochę taniej to korzystam z tzw. cashbacków, korzystam dokładnie z tej firmy http://fxrebateclub.com/?aid=1187 . W tickmill moim zdaniem są korzystne warunki, ale akurat na to co robię teraz na rachunku standard to dla mnie za mała dźwignia.

a jak wygląda sprawa wypłat? idą z automatu, trzeba czekać, są jakieś problemy?

Praktycznie wszędzie wypłatę masz w ten sam dzień, max w dniu następnym. Problemy z wypłatami u brokerów czasem mogą się zdarzyć, dlatego lepiej wybierać tych "znanych", tych co są już trochę na rynku, a innych sprawdzać najpierw na forexpeacearmy

Próba nr 1 jest cały czas w trakcie i tam ryzykuję bardzo mało, ale efekty są bardzo marne, odkąd podzieliłam się moim planem publicznie mam ciągle same straty, ktoś mógłby kopiować tą serie w reversalu ;). Pochwalę się screenem z tej niesamowitej statystyki i wcale nie jest łatwo coś takiego uzyskać,

Aniu, grając na forexie krótkoterminowo miałem przyjemność poczuć się trochę jak James Bond . All in, czyli 100 albo nic . Strategia bardzo męcząca, ale jeżeli jesteś na plusie to Winszuję !!

Czy ktoś kopiuje twoją strategie w reversalu ?
Nie możliwe przy takich kwotach. Zwróć uwagę, że to nie mali gracze decydują o tym w którą stronę pójdzie kurs tylko kilka grubych rekinków...

Osobiście czekam na sygnał kupna USD/JPY w okolicach 103,500. Jeżeli uda mi się dobrać jakieś 500 PIPIS'ów wówczas zmieniam poziom ryzyka.

Z bezpiecznych 3, 4 % dających zarobić tak naprawdę brokerowi - wchodzę z tym samym kapitałem ale podzielonym na 10 części.

Inwestuje 1/10 kapitału na 100 % zysku i bez stop losta. . Warunek: 1 transakcja na 4 dni. czyli widząc punkt oporu , bądź podstawy daje tam zlecenie oczekujące od którego ma się odbić i tyle.

Strategia do przetestowania ale może warta uwagi...

Aniu, mam nadzieje do zobaczenia za parę lat z milionami na koncie...
Czy Tobie się uda... na 100 %

P.S. pamiętaj nikt nie gra przeciwko tobie.. to czysta psychika

100 albo 0, ale to nie jest cały kapitał, a tylko mały wycinek. Na rachunek po prostu wpłacona jest kwota, która służy za SL. Cały czas to podkreślam właśnie dlatego, żeby ktoś nie pomyślał, że ryzykuję wszystko.
Tak, wiem, że nikt nie kopiuje mnie w reversalu, ale gdyby ktoś akurat tą serie kopiował to by zarobił. Operując tak małymi wolumenami nie ma się nawet najmniejszego wpływu na rynek, zwłaszcza, że broker w ogóle tego nigdzie dalej nie wypuszcza a sam jest stroną transakcji.

"Z bezpiecznych 3, 4% dających zarobić tak na prawdę brokerowi"?? Możesz wyjaśnić co miałeś tu na myśli, dlaczego to 3, 4% ma dać zarobić brokerowi?

Mimo wszystko uważam, że strategia jak i styl handlu powinien być dopasowany do osoby, jedna osoba będzie się świetnie czuła w jednej strategii a inna w tej samej fatalnie i to nie wpłynie dobrze na wyniki, ludzie to nie roboty.

Wytrwałość to klucz do Sukcesu? Podziwiam Ciebie że jako kobieta chce Ci się w tym świecie robić atak. Z drugiej strony bez wzorowania się na byłych bohaterach nie będzie nowych :) Ciśniesz to tylko kwestia czasu jak wycelujesz harpuny....

Dzięki, będę dalej dawać znać jak idzie, powinnam pisać trochę częściej, ale chyba lepiej mi idzie handel niż pisanie i na pewno to pierwsze jest dla mnie dużo większą przyjemnością! :)