Niewygodnie na steemit

in #polish5 years ago

Hej, ostatnio coraz mniej tu zaglądam, syn rośnie (aktualnie 9 miesięcy), a ja zamiast więcej czasu to mam go coraz mniej :)) Podeślecie jakieś linki do aktualnych fajnych projektów steemit w polskiej społeczności? Co tu ogólnie słychać?

Ostatnio też jak próbuję logować się na steemit to często się wylogowuje i jakby mam problemy ze stroną steemit i ciężko przez to nawet mi wejść tylko po to, żeby rozdać moje głosy, a szkoda, żeby się marnowały, też macie takie problemy ze stroną główną steemit? Może teraz lepiej korzystać z busy, albo czegoś jeszcze innego?

Pozdrawiam, dajcie znać kto tu ogólnie jeszcze jest aktywny i mnie obserwuje :))) Ja powoli zaczęłam wracać do pracy i od kilku tygodniu dużo czasu poświęcam nie tylko synkowi, ale i sobie :)

16.04 014.JPG

Sort:  

Miło Was widzieć, pozdrawiam serdecznie :)

dzięki, chciałabym trochę bardziej wrócić ale aktualnie większość czasu po prostu jestem poza siecią, też trochę z własnego wyboru :)

pewnie, że pamiętamy!
brakuje Ciebie :(
ale życie przede wszystkim. każdy to rozumie.

podepnij (tak jak radzi Herbaciany), swój głos pod kogoś kogo lubisz (upewnij sie tylko, czy ten ktoś jest jeszcze aktywny)

wspaniałym projektem (@nicniezgrublem) jest tez Engrave,
z tego co widzę - tam tez jest trail.

ściskam Was oboje - Ciebie i synka! 💚

no tak, życie w realu podstawa :D sprawdzę sobie ten projekt engrave

Oj młody rośnie !!! Co do linków to osobiście polecam Steemauto, zakładka fanbase. Ustawiasz sobie, kilku ulubionych osób i ma przyjemny interfejs.Co do problemów to stale coś zmieniają i następny krok to zabranie flag na przycisk donvote. Jak tam na giełdzie czy odpuściłaś?

Na giełdę wróciłam w zeszłym tygodniu, ale całkiem inaczej to wygląda niż wcześniej, bo nie ma godzin spędzonych przed komputerem :) ale kto wie może to i na lepiej mi wyjdzie jeśli chodzi o wyniki. Pozdrawiam!!! :)

Hej @annaburska i pozdrawiam również swojego imiennika 😁

Jeśli chodzi o marnowanie głosu. Możesz podpiąć się pod nasze grupowe konto z którego aktualnie pisze. Ma ono swój trail i za jakiś czas ma służyć do podbijania treści przez naszych "kuratorów" ("kuratorki" chyba będzie odpowiedniejsze bo docelowo mają się tym zajmować same panie z naszej grupy ;) ).

@michalx2008x

trzeba zajrzeć na discord i zorientować się lepiej co tam w temacie sp-group słychać :)) ale właśnie też powoli mam nieco chęci do tego, żeby sobie porobić też coś innego, dlatego takie zapytanie na steemit

Ja polecam https://steempeak.com/ (na PC) lub https://partiko.app/trending/partiko (na telefon).

A co to za duży chłopiec? Bo to chyba nie ten sam malec co ostatnio ;-)

Zrobisz Przekrój społeczności #polish - kwiecień 2019?

No jasne :) Już wleciały statystyki odnośnie tagów.

no ten sam ten sam i już 9,5kg waży! :D już prawie chodzić zaczyna. Właśnie sobie sprawdzam steempeak :)

Oooooo kurcze już kawał chłopa :P

Ja też już tu rzadko bywam, córka ma 10 miesiecy. Czas po urodzeniu dziecka mega szybko leci, co nie?:)

mega szybko tak :)) u nas 9 miesięcy i tydzień, ale coraz fajniej jest :)), a więcej czasu to u mnie chyba dopiero będzie kiedy syn pójdzie do przedszkola

Ja polecam steempeak.com, a żeby nie marnować głosów polecam steemauto.com:
Możesz głosować jak ktoś inny, kogo cenisz albo/i na wybranych autorów.

Miło was znowu zobaczyć, rośnie pociecha jak na drożdżach ;)

steemauto znam, ale widzę też że wiele osób nie pisze też tak regularnie jak wcześniej. Wystarczy inna strona niż steemit żebym sama sprawniej też mogła zagłosować, sprawdzę to steempeak, dziś do odpisania na komentarze odpaliłam sobie busy.org, może ta opcja będzie wygodniejsza dla mnie