You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kuratorstwo na Steem od strony technicznej. Prawdy i mity.

in #polish6 years ago

Skoro lepiej oddać dwa głosy po 50% niż jeden 100% to odpowiednio jeszcze lepiej byłoby rozbić nasz głos np. na 4 po 25%? Przy założeniu, że nie mamy zbyt mało SP. Aktualnie najczęściej oddaje głosy o wartości 50%, jeśli coś mi się podoba, ale nieco mniej to wtedy 10-25%. Głosuję manualnie, ciężko byłoby mi jeszcze bardziej mój głos rozdrabniać bo czasem po prostu brakuje mi treści, na które chcę zagłosować. Po Twoim artykule zastanawiam się czy nie znaleźć jednak jeszcze kilku ciekawych twórców na Steemit i wtedy oddawać głosy o wartości 30-35%. Większy zysk z kuracji byłby mile widziany, co nie zmienia faktu, że czasem i tak chcę oddać większy głos procentowo, żeby po prostu kogoś wynagrodzić. Bardzo cenny artykuł, mimo, że nie do końca wszystko rozumiem ;).

Sort:  

Skoro lepiej oddać dwa głosy po 50% niż jeden 100% to odpowiednio jeszcze lepiej byłoby rozbić nasz głos np. na 4 po 25%?

Właśnie tak. Dlatego dopisałem żeby nie przesadzić i nie oddawać zbyt małych głosów jak ma się niewiele SP.
Ja tam upvotuję nawet procenciki, bo chcę jak najszerzej rozdać swoje głosy.

Tak, ale czasem przez to, że głosujesz tak małym procentem a nikt z Twojej listy nic nowego nie dodaje to Twoje VP cały czas ma wartość 100%, więc teoretycznie się marnuje. Na pewno też sam to obserwujesz, nie myślałeś o tym, żeby z tego powodu po podwyższać nieco wartość upvote dla osób z listy? Ja właśnie z tego powodu też oddaję głos o tak dużej mocy, obserwuje to i zwracam uwagę na to, żeby 100% VP było u mnie jak najkrócej.