You are viewing a single comment's thread from:

RE: Marchewkowe pesto z orzeszkami piniowymi i słonecznikiem

in #polish6 years ago

Będzie trzeba na małe kawałki to pokroić żeby mój blender sobie z tym poradził. Ciekawa jestem smaku, a to jeszcze zaległa zupa z orzeszkami ziemnymi do zrobienia...

Sort:  

Zawsze możesz najpierw marchew zetrzeć. Miksowanie przebiegnie zdecydowanie łatwiej.

Smak jest wspaniały (zgodnie z moimi kubkami smakowywmi;))!

Tak trzeba będzie zrobić,ale mąż jak usłyszy ten pomysł to poczuje niepokój Hahaha, a ja za to uwielbiam nowe smaki :))

Niech otworzy swój umysł i serce! Niech zaprosi do siebie nowe i nieznane połaczenia smakowo-zapachowe! Niech się wzbogaci o kolejne doświadczenie:)

A tak zmieniajac temat: bardzo przyjemny pierwszy film! Dostajesz masę punktów za odwagę! I w ogóle...

Pomysł z tekstem pod video jest świetny. Ja przeczytałam Twój i zachęcił mnie do obejrzenia filmu. Raz jeszcze gratuluję!

Dzięki :) ostatnio chciałam dodać film ale się nie udało na dtube i dużo osób doradzilo, ze lepiej na dlive. Tekst pod video po to bo sama wole czytać niż oglądać i zakładam ze inni tez tak może maja. Co do męża to nie ma wyjścia, bedzie musiał spróbować skoro sam rzadko gotuje :)))