Szczęśliwego Nowego Roku! 2019 start :)

in #polish5 years ago (edited)

Wszystkim, którzy to czytają życzę udanego nowego roku, aby obfitował w liczne zrealizowane cele, żeby otaczała nas miłość a wewnątrz przepełniała nas radość :)

Szczerze mówiąc ostatnimi czasy straciłam nieco wiarę w przyszłość kryptowaluty Steem, ale mimo wszystko jakieś ziarnko nadziei zostało, wciąż też tu jeszcze zaglądam i jak pojawia się ciekawy dla mnie artykuł to czytam. Wartość Steem tak drastycznie spadła, że pewnie dlatego też kilku moich ulubionych autorów nie pisze.

Ja w tym roku nawet nie dotrwałam do 12... :)) razem z rodzina.... ja, mąż i syn słodko spaliśmy do rana :))

4HFqJv9qRjVeVQzX3gvDHytNF793bg88B7fESPieLQ8dxHfFVznGhuMQNSbUdPXsayEZ4han3udVMX5chxLMtURmdxwSXiP4kKstUcATAjZAoC3g94BW7rtNebuWQ62xpAb5khjW6XkuFJyPR1Dh8oA53VQqsXhZsMQ.jpg

4HFqJv9qRjVeVQzX3gvDHytNF793bg88B7fESPieLQ8dxHjKtDhWnsVVikm2vkXo4cUxShqW2bByeu2jkZUTWxNTm9c82i5uqttEqEVkYPDnUVGEdnJJyJcU3xLNPz4bz6Yv4T5c3BrY2gdKtvqjmxssFc97mgULxRt.jpg

5 miesięcy za nami... ;) Jeszcze raz najlepszego na nowy rok!!:))

Sort:  

Cute baby. I love baby

Wartość Steem miałaby znaczenie gdybyś chciała dzisiaj sobie kupić loda. Za rok hulajnogę, a za 5 skuter. Cena dzisiaj jest bez znaczenia, więc nie powinno Cię to dołować - Inwestujemy gdy jest tanio, profitujemy gdy drogo. Teraz właśnie opłaca się działać i zbierać (jak to niektórzy tutaj łapkują każdy post, nawet ten który im nie pasuje).
Poza tym, poza finansowymi korzyściami, niektórzy, kierują się innymi względami nie udzielając się aktywnie. "Pieniądze to nie wszystko".

Nie dołuje mnie to, a czas pokaże co przyniesie przyszłość. Póki co nie zamierzam z tego powodu rezygnować z aktywności tutaj, powód mojej mniejszej aktywności jest na zdjęciu wyżej. Pieniądze to nie wszystko... zgadzam się!

Również wszystkiego najlepszego! Słodziak z tego małego ;)

Dzięki :)

Na drugim zdjęciu mały wygląda jakby był w jakimś skafandrze kosmicznym :P

Tez tak myśle, ze jak kosmonauta :) kombinezon trochę za duży, ale z poprzedniego już wyrósł.

Wszystko w rękach społeczności im więcej ciekawych projektów na steem się pojawi tym wieksza szansa na przetrwanie. Projekt wciąż mi się podoba, a jeśli nie odniesie sukcesu, to go będę mile wspominał, ale myślę, że pomimo tego, że ilość postów spada, to jest jeszcze wiele osób zaangazowanych, że do następnego alt season co najmniej dotrwamy ;)

Wszystkiego najlepszego w nowym roku. Mały rośnie jak na drożdżach. Dużo zdrówka dla was.
Też przy dzieciaku zdążyło mi się przespać zmianę daty ;)

Wiadomo, ze tak i zobaczymy jak będzie, a sama myśle nad zakupem Steem ale zwlekam z decyzja bo zdecydowałam ze jeśli zdecyduje się na zakup to tylko w momencie kiedy sama będę tu znowu bardziej aktywna. Dzięki!

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Aniu :) Buziaki dla synka :)

Dzięki :)

Wszystkiego dobrego dla Ciebie i dla słodkiego bobasa :) co do Steem, to i ja ostatnimi czasy mam podobne odczucia...

Oby te odczucia były mylne :)!

Steem ma wiele innych ciekawych zadatków niż token. Wszystko będzie dobrze i czas pokaże. Ale rośnie Twój Syn albo mi za szybko czas ucieka :)

Hi! You are my active follower. Can I help you?

Posted using Partiko Android

Your baby is so cute!! How old is he?

Posted using Partiko iOS