Anshia taka światowa?

in #polish6 years ago

Hej wszystkim, którzy tutaj zaglądacie! Dobrze mija Wam czas? Mam nadzieję, że jest u Was wszystko w porządku, dzieci nie płaczą, mleko nie skwaśniało, a zwierzątko domowe nie dostało świra i atakuje losowe rzeczy w domu... No także ten, możemy już chyba zaczynać ten wpis!

Mias.jpg

Od jakiegoś czasu rozważałam pisanie postów po angielsku. Chodziło po głowie, robiło kółeczka, latało niczym samolocik, nie dając mi za bardzo spokoju od siebie. Wypadałoby, żebym potrafiła napisać coś więcej, niż najprostsze zwroty, a tak przynajmniej miałabym motywację do działania i rozwijania moich zdolności językowych. Dodatkowo z samej ciekawości - chciałabym poznać nieco bardziej steemową społeczność. Może nie mam takich zdolności jak @jacekw, do crossów z innymi krajami, jakie zrobił, ale mogę startować jako sympatyczna ja i chcieć poszerzyć swoje horyzonty.
Porozmawiałam z kilkoma osobami, chcąc dowiedzieć się jakie jest ich zdanie w sprawie potencjalnych publikacji dla międzynarodowej społeczności. Wszyscy zgodnie stwierdzili, że to świetny pomysł i mogłabym (a nawet powinnam!) spróbować swoich sił. Inna sprawa, że sama bym sobie w brodę pluła, gdybym nie podjęła takiej próby. Wiecie, lepiej jest narzekać, że coś nie wyszło, ale przynajmniej próbując, niż od tego wszystkiego uciec.

Chciałabym się dowiedzieć co Wy o tym myślicie, bo jakby nie patrzeć czytacie (lub po prostu dajecie upvote z automatu) to co tutaj zwykłam pisać. Wiem, ten wpis jest krótki, ale uznałam, że nie ma sensu go przedłużać na siłę... No to życzę miłej nocy/poranka/whateva kiedy to czytacie!

Sort:  

Skoro już zostałem wywołany do tablicy to zdradzę Ci sekret, wszystkie swoje posty po angielsku piszę z użyciem translatorów: https://www.deepl.com/translator + https://translate.google.pl/. W sumie mógłbym je pisać samodzielnie, ale ... zawsze wolę dwa razy sprawdzić, bo boję się, że coś pomylę i nie zauważę. Sam pomysł na crossy przyszedł spontanicznie, treść posta powstała bardzo sprawnie, ale potem przed kliknięciem "dodaj" pojawiły się obawy:

  • "A co jeśli pierwszy odcinek okaże się niewypałem i będę musiał zaniechać serii?"
  • "A co jeśli będzie zero odzewu już od samego początku?"
  • "A co jeśli ktoś mi powie wprost, że to bez sensu"
  • "A co jeśli..."

I nagle kot mi przeszedł po klawiaturze i post się dodał. Nie było odwrotu. Okazało się, że nie było się czym przejmować. Trzeba działać, a wszelkie niepowodzenia traktować jako lekcję na przyszłość.

Jako, że nie we wszystkich moich crossach były odpowiedzi, a chcę z tego zrobić ładne podsumowanie, to na koniec będę się wpraszał na różne discordy / czaty i tam nagabywał, żeby mi odpowiedzieli. Jak nie będą chcieli po dobroci to pomacham apwołtem, STEEMem albo booster packiem. A skoro do tego czasu już będziesz rozpoznawalna na arenie międzynarodowej, to może znajdziesz chwilę, żeby mi potowarzyszyć w tym zaczepianiu? ;-)

PS "When there is too much of me" byłoby hitem!

Najpierw trzeba tego fejma nabić, a dopiero później mogę Ci pomóc ;D bo co taki randomek i kompletny noname może zrobić? No ale, wiem, wiem. Jak już ktoś będzie czytać moje teksty to na pewno wesprę Twoje projekty i pozaczepiam różnych ludków.

Nie mam wyczucia czy seria o tym, że wcinam niezdrowe żarcie, a później chodzę na siłownie z różną częstotliwością by się dobrze przyjęła, może byłaby całkiem śmieszna.

Dzięki za podrzucenie tłumaczy, pewnie się przydadzą!

Serio translatorem lecisz? Co za oszust!

Można powiedzieć, że najpierw piszę sam, a potem translatorem sprawdzam, jakby to napisał ktoś mądrzejszy ;) Bez tego mam obawy, że walnę głupi błąd czy coś.

Nie pluj sobie w brodę, pisz!

Taki właśnie mam zamiar!

Pisz. Zawsze coś wyciągniesz z tego więcej niż tokeny, a my sobie jakoś poradzimy;D

Nie chcę Cię demotywować, ale często u dwóch jezycznych polskie posty więcej zarabiają ;D, bo jednak konkurencja na global jest większa.

No chyba że na steemfest zbudowałaś sieć kontaktów ;)

Wiem o tym, że z zarobkami jest różnie, żeby nie powiedzieć cienko, ale co mi tam. Raz się żyje, co nie?

Nie tylko steemfest działa jak dobra sieć kontaktów, zobaczymy tylko czy wstępnie zakładany przeze mnie plan zadziała.

Pisz śmiało ;)

Dzięki :D

Warto spróbować choćby z czystej ciekawości. Także tego... Siadaj i pisz 😉

Też jestem takiego zdania :D

Pisz po angielsku! A żeby jakieś głosy dostawać to też musisz dać się poznać społeczności, więc szukaj różnych grup na discord. Publikując po angielsku dołączyłem do #steemitloggers #travelfeed i coś jeszcze, żeby ludzie sie dowiedzieli, że istniejesz. Zawsze możesz kogoś poprosić o sprawdzenie tekstu przed publikacją. Od razu idzie poznać tekst z translatora, lepiej samemu wszystko napisać :)

Wiem o tym, temat poznania się w międzynarodowej społeczności mam już wstępnie ogarnięty, więc wiem od czego zacząć całą zabawę. Pozostaje mi znaleźć bardziej dedykowane grupy, w których moje treści dobrze się przyjmą, ale pewnie to zrobię na wyczucie.
Napisać mogę sama, ale dla pewności poprawę gramatyki zostawię w obcych rękach ;D

Bardzo dobry pomysł moim zdaniem. Sam zastanawiam się czy nie pisać artykułów o muzyce też w wersji angielskiej

Posted using Partiko Android

O widzisz, to nie tylko ja mam takie przemyślenia. Jeśli się zdecydujesz to daj znać, będę śledzić postępy u Ciebie ;)

Pisz! Chętnie pomogę i wesprę jeśli potrzeba :)

Congratulations @anshia! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 300 comments. Your next target is to reach 400 comments.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @anshia! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 1500 upvotes. Your next target is to reach 1750 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @anshia! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 300 replies. Your next target is to reach 400 replies.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Christmas Challenge - Send a gift to to your friends

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Ho Ho Ho! @anshia, one of your Steem friend wished you a Merry Christmas and asked me to give you a new badge!

SteemitBoard wish you a Merry Christmas!
May you have good health, abundance and everlasting joy in your life.

To see who wanted you to receive this special gift, click here!

Click here to view your Board

Do not miss the last post from @steemitboard:

Christmas Challenge - Send a gift to to your friends