You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czego Polacy mogą nauczyć się od Afro-amerykanów w USA?

in #polish4 years ago

Europejczycy już zapomnieli jak to jest być czyjąś własnością, nie doceniają tego co mają, oddając wolność kawałek po kawałku.

Obawiam się, że niebawem nadchodzące wydarzenia zaczną zmuszać do myślenia i zaczną doceniać wolność i prawa obywatelskie które nam zaczynają w większym stopniu zabierać . Jestem za bronią i solidnymi prawami otrzymania takiej licencji jak najbardziej.

Proszę takiego postu długiego następnym razem nie robić, bo to jak wystartować w maratonie... najlepiej podzielić na kilka części:)

Sort:  

Probowałem, ale nie jestem wstanie robić krótszych tekstów kiedy w mojej głowie jest jeszcze tyle rzeczy do przekazania. Aczkolwiek mam świadomość, że ciężko czytać takie elaboraty i doceniam każdego komu się chciało.
Co do tego, że ludzie w końcu zaczą doceniac wolnośc to też mam taką nadzieje, dlatego pisze te teksty.