Sort:  

dziękuje, postawa godna pochwały

Cóż rozdawanie 3.5 tys SP też robi dobre wrażenie ;)

Nie chcę marnować Twojego SP, a byłem ostatnio mniej aktywny. Zdecydowanie chcę natomiast - jak już napisałem powyżej - nadal być opiekunem tagu i dlatego byłbym wdzięczny, dla uniknięcia nieporozumień na przyszłość, za czytelne rozdzielenie na Twojej liście osoby-opiekuna tagu pl-religia - i osoby dysponujacej przydziałem SP na tenże tag.

Na razie na liście wygląda to tak, jakby @niepoprawny nie tylko otrzymał delegację, ale także przejął opiekę nad tagiem, a to zupełnie co innego, niż zaproponowałem.

@assayer dziękuję, to bardzo szczodre i miłe. Mam nadzieję, że będziemy współpracowali i wspólnie dbali o jakość tego tagu.

Zapracowałeś solidnie na tę delegację.

@mmmmkkkk311 i @niepoprawny, bardzo proszę o odpowiedź na moje uwagi.

Starałem się wykazać dobrą wolę i odpowiedzialność, dlatego poprosiłem, aby delegację przekazać @niepoprawny ("jest bardziej aktywny na tagu, bardziej jej potrzebuje i lepiej ją wykorzysta"), w żadnym jednak wypadku nie zrezygnowałem z bycia opiekunem tego tagu ("Oczywiście chcę nadal zajmować się pl-religia"). Nawet nie musiałem się zresztą zgłaszać, bo społeczność mnie od razu zgłosiła i to kilkakrotnie.

Stąd moja ponowna prośba o skorygowanie wpisu dot. opiekuna na liście tagów w poście. Bardzo proszę, aby nie interpretować mojej rezygnacji z delegacji jako rezygnacji jao rezygnacji z bycia opiekunem tagu pl-religia, przepraszam jeśli jakkolwiek niejasno się wyraziłem.

Mój pomysł jest taki, aby rozdzielić funkcję opiekuna i osoby dysponującej delegacją. Na pl-religia ma to sens. @niepoprawny częściej pisze, więc ma więcej okazji do upvotowania, a ja mam filozofię, doświadczenie i strategię otwarcia się na odmienne światopoglądy, bardzo pootrzebną na takim wrażliwym tagu jak religia.

Ja nie mam problemu z takim rozdziałem, stawiam na współpracę, nie na konkurencję.

Cieszę się, dzięki :) Mamy kompromis. No to jeszcze tylko mam prośbę do sponsora delegacji o oficjalne zaakceptowanie i uwzględnienie na liście tagów tego naszego trochę nietypowego rozwiązania...