Dziennik #83/2024 - wpis o niczym

in #polish2 months ago


Źródło: Pixabay


Dzień dobry.

Ten wpis będzie o niczym, bo jest pisany na początku mojego dnia, więc cóż miałoby się w nim niby znaleźć? No właśnie.

Spałam jak zabita, ale i tak obudziłam się koło 7 tak jak wstaję normalnie w tygodniu do pracy. Fascynuje mnie to, że organizm potrafi się tak przyzwyczaić, że potem sam z siebie się wybudza. Niezwykłe.

Przywitał mnie deszcz co od razu mi obrzydziło spacer z psem. Skoro już i tak byłam mokra to wskoczyłam pod prysznic i zaczęłam się ogarniać na imprezę rodzinną. Jestem nią bardzo zestresowana, ale mam nadzieję, że będzie wszystko dobrze. W tak zwanym międzyczasie mamuśka napisała smsa czy mogę do nich przyjechać szybciej i pomóc z komputerem, bo znów mają jakiś problem z serwerem DNS. Raz udało mi się pomóc, więc mam nadzieję, że i tym razem wszystko się uda.

No i tyle. Obejrzę jeszcze trochę YT i jadę do rodziców. Wpis o takiej godzinie, żeby nie tracić publikowania codziennego, a nie będę przecież siedzieć na imprezie rodzinnej z laptopem i skrobać dziennika. Mam nadzieję, że miło spędzicie weekend.

Do jutra!

Sort:  

Trzymam kciuki 👍

Congratulations @ataraksja! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You received more than 50000 upvotes.
Your next target is to reach 55000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Hello ataraksja!

It's nice to let you know that your article will take 6th place.
Your post is among 15 Best articles voted 7 days ago by the @hive-lu | King Lucoin Curator by szejq

You receive 🎖 0.4 unique LUBEST tokens as a reward. You can support Lu world and your curator, then he and you will receive 10x more of the winning token. There is a buyout offer waiting for him on the stock exchange. All you need to do is reblog Daily Report 247 with your winnings.

2.png


Invest in the Lu token (Lucoin) and get paid. With 50 Lu in your wallet, you also become the curator of the @hive-lu which follows your upvote.
Buy Lu on the Hive-Engine exchange | World of Lu created by szejq

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP or to resume write a word START