Dziennik #97/2024 - głupie śruby

in #polishlast month


Źródło: Pixabay


Dobry wieczór.

Jak poszłam spać to zabrałam ze sobą laptopa, żeby włączyć sobie jakiś film do poduszki. Padło na "Pieprzyć Mickiewicza", bo zostało mi to zaproponowane przez Netflixa. Apeluję o to, abyście tego filmu nie oglądali, bo jest on tragiczny wręcz. Dawno nie oglądałam takiego gniota, a nie wiem czy wiecie, ale jestem fanką kretyńskich komedii. No coś potwornego. Blech. Jeszcze jak na złość nie mogłam usnąć dlatego obejrzałam to do końca. Gra aktorska w tym filmie jest tak podła, że szok. W ogóle nic mi się w tym filmie nie podobało, totalnie nic.

Wczoraj również przed spaniem zamieniłam moje HBD na karty do Allegro o wartości 500 zł. To bardzo dużo pieniędzy, ale są drobne rzeczy, które muszę kupić, a z racji tego, że jestem biedna to postanowiłam to zrobić w ten sposób. Realnie przyczyniacie się do tego, że trwam, ponieważ już ostatnio pisałam, że nawet jedzenie kupuję przez Allegro. Tym razem mam inne potrzeby, trochę mniej priorytetowe, ale jednak. To taki mały smaczek pokazujący, że warto być aktywnym na tej platformie, bo może mieć to przełożenie na realne korzyści. Ja piszę, bo lubię, ale skoro mogę mieć z tego jeszcze bonus to why not? Zakupami pochwalę się jak je zrobię, w końcu nie byłoby tego, gdyby nie Wy. Dziękuję za każdy głos i za każdy wpis, na który ja mogę zagłosować, bez tego moje konto by nie rosło.

Wstałam rano trochę późno, bo po 9. Mówię późno, ponieważ planowałam już o siódmej jechać na wymianę opon na letnie, bo nie zapisałam się. Spodziewałam się wielkiego tabunu ludzi, ale nie, nie było tak źle. Od razu mogłam wjechać na podnośnik, tłum zaczął się zjeżdżać w momencie, gdy u mnie już były zmieniane koła. Zła wiadomość była taka, że do letnich kół musiałam kupić śruby, ponieważ te z zimowych nie pasowały i tym sposobem zrobiłam się lżejsza o sto złotych. Dodając do tego wymianę kół i wyważanie to straciłam dzisiaj 200 zł. Doliczając do tego tankowanie wyszło 400. Nienawidzę wydawać pieniędzy, bo nie mam ich dużo, ale pochwalę się, że oszczędności jakieś drobne jeszcze mam, jeszcze kolejny miesiąc przeżyję.

Pojechałam do babci i dziadka. Bardzo się martwię o dziadka, ponieważ od miesiąca jest bardzo chory. Ciężko kaszle, aż go dusi i znikąd przyczyny. Chciałabym, żeby już przestał się męczyć, bo bardzo cierpi. Nie ma apetytu, nie śpi w nocy. Babcia przeżywa to też, więc od razu też się źle czuje. Martwię się o nich, bo bardzo ich kocham i chciałabym, żeby żyli wiecznie w pełnym szczęściu, a tu jest to zaburzone. Eh. Pod koniec miesiąca dziadek ma powtórzyć wszystkie badania i zobaczymy co to będzie.

Po powrocie do domu musiałam zrobić małą drzemkę, bo po prostu byłam padnięta. Pies zwinął się w kłębek razem ze mną i z godzinkę pokimaliśmy. Po pobudce nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić. Coś mi się chciało, a jednocześnie nie chciało mi się nic i w takim zawieszeniu siadłam do kompa, żeby zmarnować czas na Netflixie. Popijam sobie Monsterka i oglądam The Office. Wymarzony wieczór. Mam w planach dzisiaj trochę sobie posiedzieć, ale też nie za długo, bo jutro rano jedziemy na kinder party do chrześniaka z okazji jego piątych urodzin. Nie wiem nawet kiedy te pięć lat zleciało, masakra.

Idę się lenić dalej.

Do jutra.

Sort:  

Hello ataraksja!

It's nice to let you know that your article will take 13th place.
Your post is among 15 Best articles voted 7 days ago by the @hive-lu | King Lucoin Curator by szejq

You receive 🎖 0.1 unique LUBEST tokens as a reward. You can support Lu world and your curator, then he and you will receive 10x more of the winning token. There is a buyout offer waiting for him on the stock exchange. All you need to do is reblog Daily Report 261 with your winnings.

2.png


Invest in the Lu token (Lucoin) and get paid. With 50 Lu in your wallet, you also become the curator of the @hive-lu which follows your upvote.
Buy Lu on the Hive-Engine exchange | World of Lu created by szejq

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP or to resume write a word START