Powitanie + Rebus [PL] #1

in #polish4 years ago (edited)

Witam wszystkich moim pierwszym wpisem na #hive!

Ciekaw jestem, jak się ma polska społeczność. Mam nadzieję, że dołożę swoją cegiełkę do jej rozruszania, zapraszając do rozwiązywania rebusu. 🐶

Jak zapewne będziecie wiedzieli, gdy skończycie czytać to zdanie, prowadzę na facebooku fanpage Poniżej Pewnego Poziomu, na którym można znaleźć łącznie ok. 200 rebusów i innych zagadek mojego autorstwa (oraz kilkadziesiąt gościnnych - nadesłanych przez Czytelników). Na moim profilu na Hive jest również kilka anglojęzycznych rebusów oraz innych zagadek.

Mam w planach organizację konkursów - zwycięzca, który jako pierwszy rozwiąże zagadkę otrzyma w nagrodę określoną kwotę HIVE lub HBD. Na razie (?) jednak nie mam dostępu do swojego portfela, więc dzisiejszą edycję można potraktować jako test. 😉 Wpisujcie propozycje rozwiązań w komentarzach, a na zwycięzcę czeka tylko i aż cześć i chwała.

Przejście do sedna bywa bardzo trudne, ale jeśli mi się uda, to Poniżej powinniście zobaczyć dzisiejszy rebus.

rebus pl 1.jpg

W zagadce wykorzystałem zdjęcia z licencją CC0 oraz z domeny publicznej.

Dziękuję za uwagę i dziwię się, że jeszcze tego nie rozwiązaliście. 😉 Jeśli doceniasz ten wpis i zagadkę, zostaw swój głos, komentarz, a może nawet szarpnij się na reblog. Zapraszam również do obserwowania mojego profilu. Przede wszystkim czekam jednak na te komentarze z rozwiązaniami. No...! A, no tak, najpierw muszę opublikować.

Sort:  

rebus, może być już skomplikowany, ale rebus po polsku ... więc tutaj się poddaję! 😄

Here's one I made for the Polish audience a while ago, but it works in English too. Maybe you want to give it a try. ;)

rebus 89.jpg

Podaję hasło: Che Guevara nie miał psa bez ogona :)

Hehe, prawie. ;)

Jeden z Czytelników na facebooku znalazł już oficjalne rozwiązanie. Można je zobaczyć w jednym z komentarzy pod tym postem. Jeśli nie chcesz sobie psuć zabawy, nie klikaj, tylko zgaduj dalej. :)

zaskakujące rozwiązanie, ale już dobrze kombinowałem ze "szczeniak", tylko, że "cze" wykreślałem, a tu chodziło o coś innego. Świetny pomysł.

Dzięki! Możliwość skreślania "cze" była świadomą zmyłką, bo to generalnie dobre podejście, ale tym razem nie o to chodziło. ;)

Congratulations @barcisz! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 28000 upvotes. Your next target is to reach 29000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare to others on the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!