Gierki srerki

in #polish2 months ago (edited)

Ale na szczęście gierki to teraz najmniejszy problem, zwłaszcza, że czasy są niespokojne. Wczoraj doszło do niezbyt miłych wydarzeń w Moskwie (schemat podobny jak obecny prezydent Rosji obejmował władzę pod koniec roku 1999 i robił niezbyt miłe rzeczy, polecam o tym książkę).

Już kiedyś pisałem posta o tej piosence. Choć ma ona 39 lat i była nagrywana w innych czasach, to tekst jest aktualny jak nigdy. Wcale się nie dziwię, że ta piosenka nadal jest zbanowana w niektórych krajach, zwłaszcza za początek drugiej zwrotki.


Tłumaczenie jej tekstu na język polski.

Weź dzieci i ukryjcie się w piwnicy
Od teraz walki będą blisko
Nie wierz w Kościół ani Państwo
I w nic co ci powiedzą
Uwierz mi, ja tu dowodzę

Czy mnie słyszysz, czy słyszysz mnie biegnącego?
Czy słyszysz mnie biegnącego, czy słyszysz mnie wołającego Ciebie?
Czy mnie słyszysz, czy słyszysz mnie biegnącego?
Czy słyszysz mnie biegnącego, czy słyszysz mnie wołającego Ciebie?

Oto broń i amunicja
Tuż przy drzwiach
Użyj ich tylko w ostateczności
Lepiej pomódl się do Boga
Ojca i Ducha Św.
Poprowadzą i uchronią cię przed tym co tu się stanie

Czy mnie słyszysz, czy słyszysz mnie biegnącego?
Czy słyszysz mnie biegnącego, czy słyszysz mnie wołającego Ciebie?
Czy mnie słyszysz, czy słyszysz mnie biegnącego?
Czy słyszysz mnie biegnącego, czy słyszysz mnie wołającego Ciebie?

Przysięgnij wierność fladze
Nieważne jaką ci dadzą
Nigdy nie pokazuj co naprawdę czujesz
Ucz dzieci po kryjomu
Pewnego dnia synowie i córki
Powstaną, aby walczyć, choć my się poddaliśmy.

Czy mnie słyszysz, czy słyszysz mnie biegnącego?
Czy słyszysz mnie biegnącego, czy słyszysz mnie wołającego Ciebie?
Czy mnie słyszysz, czy słyszysz mnie biegnącego?
Czy słyszysz mnie biegnącego, czy słyszysz mnie wołającego Ciebie?

Czy słyszysz mnie biegnącego? (Czy słyszysz mnie wołającego Ciebie?)
(Czy mnie słyszysz?) Usłyszysz mnie wołającego Ciebie.
(Czy słyszysz mnie biegnącego?) Usłysz mnie biegnącego kochanie.
(Czy słyszysz mnie biegnącego?) Usłysz mnie biegnącego,
Wołającego Ciebie, wołającego Ciebie