You are viewing a single comment's thread from:

RE: Legendarna formacja obronna AC Milan

in #polish5 years ago (edited)

Pamiętam ekipę Milanu z 1994 roku. Mógłbym obudzony w środku nocy wymienić najbardziej znanych graczy, począwszy od bramkarza Sebastiano Rossim na początku i kończywszy na moim "ulubieńcu" z dzieciństwa - Marco Simone.

Bardzo fajny artykuł. Z tego co wiem, to niedługo dzięki wydawnictwu SQN ma wyjść książka o historii piłki nożnej we Włoszech. Ja nie jestem jakimś tam fanem Calcio i Serie A, B, C1 czy C2, ale lektura może być ciekawa i może być kopalnią wiedzy do artykułów.

Spróbuj używać tagu #sportstalk, dzięki niemu możesz zarabiać tokeny SPORTS dzięki platformie Sports Talk, będąca jednym z... forków Steemit? Możesz próbować tłumaczyć artykuły na angielski, jeśli nieźle znasz, może więcej ludzi przeczyta.

https://www.sportstalksocial.com/

Sort:  

O Marco Simone coś słyszałem, przez kilka sezonów był obiecującym napastnikiem, we Francji był ciut bardziej skuteczny, ale to jednak w Milanie odnosił największe sukcesy. Dzięki za sugestie odnośnie tagowania.

Marco Simone to był wariat. Często grał w białych butach. Pamiętam, że po paru latach gry w Milanie przeniósł się do PSG, ale tam już mu chyba tak nie szło, chociaż mogę się mylić. Pamiętam go, że był w FIFIE 98 w PSG i często go brałem z powrotem do Milanu jak grałem sezon w Serie A. :) Później już nie śledziłem jego kariery, bo przestałem interesować się piłką nożną.

Nie ma sprawy. :)
Na razie ten token SPORTS jest mało wart, ale może kiedyś w przyszłości... Zawsze można go sprzedać na Steem Engine Markecie.

No we Francji trochę więcej strzelał, no ale jednak Serie A w latach 90-tych to była najlepsza liga świata, to nie ma co się dziwić. Poza tym do momentu kontuzji Van Bastena konkurencja była ogromna, a jeszcze przecież był np. Massaro.