You are viewing a single comment's thread from:

RE: NIE dla ACTA 2.0!

in #polish6 years ago (edited)

Czemu nagle? Ja o tym wiedziałem ok 3 tygodnie przed tym wstępnym głosowaniem, pod koniec maja. Chciałem napisać o tym artykuł lub nagrać film, ale wyleciało mi z głowy. Mam życie prywatne, chodzę do roboty, nie traktuję Steemit jako roboty i nie zawsze mam warunki do nagrywania, a po nocach nie będę darł mordy do mikrofonu. Do napisania artykułu też trzeba się przygotować, zebrać msteriały, sporządzić notatki, potem to napisać, a czasu brak :(

Pierwszy o tym mówił chyba jack_caleib jeszcze w maju, na swoim kanale na YT, ale jego non stop banują. Później o tym nagrał vloga @uszi. Udostępniałem i podawałem na Twitterze materiały dalej. Kto zobaczył ten zobaczył. To samo na Minds.com. Tutaj na Steemit pierwszy temat rozpowszechnił chyba @veroniq, pisał o tym zarówno po polsku jak i po angielsku, nawet resteemowałem dla zwiększenia zasięgów.

Ostateczne głosowanie ma być 3-5 lipca, ale peenie przepchną, bo Lud się nie interesuje.

Sort:  

Dziękuję za wspomnienie o mnie w komentarzu. Walka twa!

Nie ma sprawy.

Nagle, bo do tej pory była w zasadzie cisza, a dzisiaj przeglądając #polish zauważyłem chyba ze cztery albo pięć wpisów na ten temat. Nikomu niczego nie zarzucam, wiem że potrzeba czasu na napisanie czegokolwiek, ale po prostu taki zbieg okoliczności nastąpił, że dzisiaj wysyp wpisów na ten temat zanotowałem :)