You are viewing a single comment's thread from:

RE: Demo Final Fantasy VII Remake - pierwsze wrażenia

in #polish4 years ago

Dziękuję za rozwiązanie tego skrótu, wiedziałem że dzwoni, ale nie wiedziałem w którym kościele. :)

Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak tutaj będzie oparty system postaci, więc na Twoje pytanie nie odpowiem.

Wersja na komputer pewnie wyjdzie, tylko nie wiadomo ile trzeba będzie czekać zanim gra wyjdzie w wersji na PC czy Xboxa One. Wydaje mi się, że będzie trzeba poczekać rok czasu, tak jak to było w przypadku XV-ki.

Sort:  

Pogłoski głoszą, że waga tej gry będzie ogromna jak wyjdzie w pełni. A na PC raczej jeśli wyjdzie to pewnie w pełni wiec około 400 GB można szykować hehe

Posted using Partiko iOS

Akurat czakanie mi nie straszne, mam tyle zaległości, że pewnie zdąży wyjść na PC, a ja jeszcze będę miał czas żeby poczekać na jakąś fajną promocję ;)