Wiosna.

in #polish5 years ago

Wracam. Przerwy są spoko o ile wnoszą coś świeżego i mam nadzieję, że tak będzie w tym przypadku.
Rozpoczęte serie: z Nowym Rokiem postanowiłem raportować publicznie moje postanowienia i o ile w większości przypadków trzymam się ich dalej o tyle prezentowanie tego ile zrobiłem pompek czy ile w danym miesiącu przeczytałem książek wydało mi się finalnie słabe bo raczej nie wnosi wartości w niczyje życie, co najwyżej pompuje trochę moją próżność. 40 dni w ciszy okazało się finalnie czterdziestoma dniami bez muzyki, radia i "śmieciowego" youtube'a, które wyrobiły we mnie nawyk akceptacji i szanowania ciszy oraz siebie samego poprzez to, że uważniej filtruje bodźce które docierają do mnie, finalnie wolę już żeby nie było to nic niż było to byle co.
Kierunek łotewski: uważni mogli już zauważyć, że od jakiegoś czasu działamy z @hallmann i @fundacja nad pewnym tajemniczym przedsięwzięciem, nie będzie to raczej niespodzianka ale mogę zapewnić, że będzie dość ciekawie.
BD wraca do korzeni: niniejszy profil na steemicie miał być w pierwotnym założeniu swego rodzaju dziennikiem z życia od zera do etatowego programisty, po pewnym czasie jednak porzuciłem tą ścieżkę. Za to obok zaczynam wydeptywać sobie inną, chociaż może nieco podobną. Szczegóły wkrótce.

IMG_20190407_154322.jpg