Piłkarska Reprezentacja Steemit

in #polish5 years ago

Wczoraj cierpiąc na bezsenność, przypomniała mi się pewna gra przeglądarka Football Team. Jest to gra w której tworzymy własnego piłkarza, któremu ulepszamy umiejętności oraz prowadzimy go, ku wielkim sukcesom klubowym oraz indywidualnym.

og-ft.png

Moja przygoda z Football Team zaczęła się około 7 lat temu. Na początku nie wiedziałem jak się tak odnaleźć, lecz po niedługim czasie święciłem już pierwsze triumfy. W pewnym momencie znalazłem się w TOP 900 na swoim serwerze, a było ich z 13. Wtedy gra przeżywała swoje 5 minut.

Wczoraj chciałem zobaczyć na którym miejscu znajduje się moje stare konto, lecz trochę posmutniałem, gdy okazało się, że gra przeszła totalną przebudowę. Usunięto wszystkie serwery i na ich miejsce powstał jeden główny, lecz dodali aplikację mobilną która w dużej mierze ułatwia grę. Stało się to całkiem niedawno, bo zaledwie 43 dni temu. Każdy w tej grze zaczyna od 0, więc będzie trochę łatwiej znaleźć się w czołówce rankingu.

Z racji tego, że wszyscy w tej grze zaczynają od nowa pojawia mi się myśl, a co gdyby tak, stworzyć drużynę reprezentującą Steemit. Drużynę która będzie reprezentowała naszą wspaniałą społeczność oraz promowała nasz portal. Drużynę która będzie walczyła do ostatniej kropli potu o wyniki w lidzie a także na arenie międzynarodowej.

wyh.png

Moja postać
W momencie pisania tego wpisu moje konto prezentuje się następująco:

Posiadam 20 overallu(najwyższy w grze wynosi 110) oraz gram na pozycji środkowego pomocnika w klubie Steemit. W FT funkcjonuje coś takiego jak szatnia, każdą część ubioru dodaje nam pewne umiejętności. Ja miałem szczęście i trafiłem całkiem dobrą jak na początek koszulkę Czech która znacząco podnosi moje umiejętności pressingu. Strój możemy kupić na rynku lub trafić w paczkach. Paczki otrzymujemy po wykonaniu zadań lub przy codziennych czynnościach takich jak trening.

ft.png

Tak aktualnie prezentuje się nasz klub. Na samym początku dodałem tylko logo naszego klubu. W najbliższym czasie zostanie dodany opis naszego klubu w którym poinformujemy, że jesteśmy dumnymi reprezentantami polskiej strony steemit.com .

Aktualnie w klubie jestem tylko ja, ale mam nadzieję, że dołączycie do mnie i razem będziemy siać postrach na boiskach Football Team. Jeśli jesteście gotowi spróbować zabawy w FT napiszcie w komentarzu na jakiej pozycji chcecie grać, aby nie dublowały się i każdy steemianin mógł dołączyć do klubu i spokojnie mieć miejsce w składzie.

Jednak ilość miejsc jest ograniczona do 15 zawodników. Z każdym poziomem ławki rezerwowych, liczba ta będzie się zwiększała o 1.

Jeśli będziecie się rejestrować to użyjcie mojego reflinku. Dostaniecie z niego 200 punktów energii na start a ja będę otrzymywał 10% zużytej przez was energii. Dzięki temu szybciej będziemy mogli podbijać świat Football Team.

https://game.footballteam.pl/join/ref/17657

Sort:  

Brakuje nam jeszcze tylko 3 zawodników i dołączamy do ligi :D

A jakie pozycje wolne

Posted using Partiko Android

Tak aktualne przezentuje się nasz skład. Wszystkie pozycje obstawione, dlatego wybierz sobie pozycję. Lewy górny róg każdej karty informuje o aktualnych umiejętnościach piłkarzy. Zastanawiam się czy nie zrobić pewnych zmian i przejść w ustawienie 4-4-2.

IMG_20190120_143217.jpg

Dołącz do nas jako środkowy obrońca, aktualne jest tam ktoś spoza steem, więc będziesz miał gwarantowane miejsce w podstawowej 11 ;)

Ok dołączam, prawy pomocnik 😁

Środkowy napastnik ;)

Congratulations @beleg! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 90 posts. Your next target is to reach 100 posts.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Gratulacje!

Twój post został opublikowany w dzisiejszym wydaniu Codziennika.

Jeśli chcesz wziąć udział w cotygodniowym konkursie Codziennika, odpowiedz Tak pod tym komentarzem, a Twój post weźmie udział w losowaniu płynnych środków Codziennika z całego tygodnia.

Pozdrawiam
@baro89

Gruby na bramkę , ok. To jestem bramkarzem. nick : saladyn276.

Wskakuję na prawą obronę :D

Uprzedziłeś mnie :( :D To ja będę rezerwowym XD

Można oklaskiwać z trybun? :)

Jasne, ale będziesz miał niemały problem. Posiadamy 10k kibiców i tylko 3k miejsc na stadionie, więc łatwiej będzie na boisku :P

Z drogi śledzie Julietlucy na prawym napadzie jedzie!

Lewy pomocnik zgłasza się do drużyny! :)

(szok przedwczoraj myślałem czy ktoś może nie gra w jakiegoś menadżera piłkarskiego na steem, pamiętam w gimnazjum [kilkanaście lat temu :P] graliśmy w bodajże https://hattrick.org/ z własną szkolną ligą itd super sprawa to była. Tu trochę inaczej bo masz zawodnika, a nie klub ale może i nawet fajniej! )

Posted using Steeve, an AI-powered Steem interface

To ja środkowy pomocnik niczym Zinedine Zidane, mój ulubiony piłkarz! :)

Prawa obrona wolna? Lewa też może być, ale jestem prawonożny :)

Twój post został podbity głosem @sp-group. Kurator @julietlucy.