Przecena

in #polish3 years ago

screenshot_2021_05_19_bitcoin_zalicza_kolejn_pot_n_przecen_tym_razem_winnym_nie_jest_elon_musk_a_chiny.png

Wstałem rano, wziąłem do ręki telefon a na ekranie czerwono. Wszystko leci w dół. Cóż, kolejna okazja, żeby dokupić. Sprawdzam co jest przyczyną. Okazuje się, że Chiny. Co jednak najbardziej mnie zaintrygowało to nagłówek w jednym z agorowych serwisów. BITCOIN ZALICZA KOLEJNĄ POTĘŻNĄ PRZECENĘ. Jak dla mnie jest on znamienny. Nie ma już pękających baniek, tylko... przeceny.

Czasy się zmieniają.

Sort:  

Mam nadzieję, że jeszcze trochę poleci. Będę próbował wysondować dołek i kupić :)

Ja nie mam kryształowej kuli, więc zawsze uśredniam ;)

Było kupować kryształowe kule, gdy były na dołku :D

XD Tekst dnia! :D

!ENGAGE 25

Thank you for your engagement on this post, you have recieved ENGAGE tokens.

Cóż poradzić...obstawiam jeszcze fikcyjnego shorta i kolejny zrzut do 20k 25k drugi ruch. Wiecznie rosnąć nie będzie? Bez spadków nie ma zysków. Spokojnie granie na longa to dzisiaj zabawa dla emerytów jak kaczypartia powie trzymać, to trzymają. Jeszcze brakowało tego, żeby media głównego ścieku sieczkę robiły. Całe te media manipulują czy to krypto, głównego nurtu TT, YT kanały o kant dupy je... sam musisz być cwańszy nie pazerny.


PRZECENA??? To znaczy, że jak się promocja skończy to cena wróci do stanu wcześniejszego, ale super. Ahh te portale co wiedzą tyle co ....