You are viewing a single comment's thread from:

RE: Drewno i Beton

in #polish6 years ago

I znów piękna robota, pewnie płytki z droższych, a łazienka smutno-nudna. Wiem, że przez jakiś czas było to bardzo modne zestawienie (na forum muratora przewinęło się sporo takich łazienek), ale mi osobiście się nie podoba. Moim zdaniem płytki drewnopodobne najlepiej wyglądają gdy reszta jest biała. Imitacja betonu też z białą resztą, choć czasami fajnie wygląda jakiś dodatek soczystego koloru. No ale na modę nie ma rady. :D

Tu jeszcze się czepię rozplanowania. Przy drzwiach samych wanna, a w głębi sedes - jakoś kiepsko to wygląda.

Sort:  

Powiem szczerze, że na początku takie połączenie bardzo mi się podobało. Ale po wykonaniu kilkunastu projektów w tej samej kolorystyce trochę mi się to znudziło. Ale w odpowiedzi na pytanie klienta "jak to widzę?" odpowiadam zawsze "świetne połączenie, bardzo mi się podoba". Najważniejsze jest zadowolenie klienta ja tylko wykonuje zlecenie.

Faktycznie połączenie drewnopodobnej ceramiki z białą wygląda fajnie. Pomieszczenie jest jasne i wydaje się większe. Mam kilka realizacji w takim zestawieniu kolorystycznym i niedługo je opublikuje. Na usprawiedliwienie wszystkich wybierających kolory szarości powiem, że są one bardzo łatwe w utrzymaniu czystości. Nie wymagają tyle uwagi co np. kolor biały. Sam mam białą podłogę w łazience i po dziś dzień żona przy każdym sprzątaniu wypomina mi tą decyzję :D

Tak to zwykle jest z modą sezonową - po prostu po jakimś czasie się opatrzy. Wiele osób nie ma jakiegoś własnego pomysłu, nawet nie zastanawiają się nad tym, czy jakieś kolory dobrze działają na ich samopoczucie. Przeglądają kolorowe gazetki, czytają fora, oglądają ekspozycje w sklepach z płytkami i kopiują coś, co widzą, że jest modne, zrobi na nich wrażenie.

Ja wybierałam płytki również pod kątem łatwości sprzątania, no i żeby nie było tak, że każda kropla, odciśnięta stopa i włos na podłodze będą widoczne i tworzące efekt brudu w łazience. :)