You are viewing a single comment's thread from:

RE: ELA GAWIN! - JAK STALKOWAĆ I DOXOWAĆ

in #polish6 years ago

Nie ma kasy na sprzęt? Fotograf? Filmowiec? Słyszałeś o czym ja mówię w filmie? Wiesz czym ja nagrywam i czym nagrywałem? Pokazuję w filmie - TELEFONEM. nawet w 4k. Skoro stać ją na "sprzęt", to stać na taki, co daje lepszą jakość jak 480p.
Nie zmienia to faktu, że istotą tego filmu jest większy problem niż jakość jej filmów.
Co do oceniania wyglądu nie mam z tym problemu zwłaszcza jeśli oceniasz coś, na co ta osoba ma wpływ.
Sam lubię 'krytykować" wygląd czyjś po wypunktowaniu na taki dodatkowy cios w celach humorystycznych.

Sort:  

MrMarchewka rozumiem stary, rozumiem, obejrzałem ten film, a dla twojej informacji ludzie starsi bardzo często mają telefony albo z słabo kamerą lub jej nie mają , i wiem to MOJA wina bo nie umieściłem w komentarzu informacji że JUŻ WIEM że ona umie i ma tę sprzęty i dlatego się pewnie wkurzyłeś na MAJ osobę albo nie bo nie umiem czytać w myślach xd

MrMarchewka rozumiem stary, rozumiem, obejrzałem ten film, a dla twojej informacji ludzie starsi bardzo często mają telefony albo z słabo kamerą lub jej nie mają , i wiem to MOJA wina bo nie umieściłem w komentarzu informacji że JUŻ WIEM że ona umie i ma tę sprzęty i dlatego się pewnie wkurzyłeś na MAJ osobę albo nie bo nie umiem czytać w myślach xd

MrMarchewka rozumiem stary, rozumiem, obejrzałem ten film, a dla twojej informacji ludzie starsi bardzo często mają telefony albo z słabo kamerą lub jej nie mają , i wiem to MOJA wina bo nie umieściłem w komentarzu informacji że JUŻ WIEM że ona umie i ma tę sprzęty i dlatego się pewnie wkurzyłeś na MAJ osobę albo nie bo nie umiem czytać w myślach xd

MrMarchewka rozumiem stary, rozumiem, obejrzałem ten film, a dla twojej informacji ludzie starsi bardzo często mają telefony albo z słabo kamerą lub jej nie mają , i wiem to MOJA wina bo nie umieściłem w komentarzu informacji że JUŻ WIEM że ona umie i ma tę sprzęty i dlatego się pewnie wkurzyłeś na MAJ osobę albo nie bo nie umiem czytać w myślach xd

tę trzy komentarze to jest błąd, dla twojej informacji