You are viewing a single comment's thread from:

RE: DLive leaving Steem Blockchain for some random blockchain

in #polish6 years ago

Mnie to ani ziębi ani grzeje :P
https://www.vimm.tv/ wydaje się być odpowiednie do streamowania, ale jeszcze nie streamowałem, więc nie wiem jak z jakością itp.
Filmy na DTube, ale niestety nie mam jeszcze własnego serwera IPFS więc filmy nie będą zawsze dostępne puki tego nie zrobię i to był jedyny powód czemu zacząłem częściej dawać na DLive a nie DTube - żeby moje filmy były dostępne i bez ceznury. Teoretycznie mogę na przykład dawać jako niepubliczne na YT na jakimś "tajnym" koncie i dawać link nad czym się w sumie mogę zastanowić :P
Mnie interesuje to, że mam steemit gdzie bez względy czy to vimm.tv, DTube czy cokolwiek innego, ludzie będą mieli dostęp do moich filmów.
Plan na teraz: Upload na DTube bez cenzury, na tajne konto unlisted + z cenzurą na moim YT

Sort:  

Vimm jest obiecującą platformą. Na chwilę obecną impakt wsparcia jaki z DLive przeszedł na nich, przekroczył ich oczekiwania.

Obecnie mają jedynie jeden serwer na granicy Kanady z USA, ale dzięki temu wsparciu już chcą otworzyć kolejny serwer na terenie Europy - Obstawiają Niemcy ale może być też w Polsce jako że sporo polaków już wcześniej było na Vimm. Kolejna sprawa to odnośnie jakości - Maksymalny zalecany Bitrate to 2k + serwer w Kanadzie więc opóźnienie na poziomie 13-15 sec + jeden serwer więc przy większym bitrate i obciążeniu może być sporo bufferowania.
Oficjalny stream devów, który był wczoraj różniej miał lagi.

Jako że masz znacznie większe zasięgi, testowanie rozwiązania z wstawaniem niepublicznych filmów YT może być u ciebie miarodajne. Dokładnie chodzi o to jak społeczność Steemit zareaguje. Minusem rozwiązania może być że ominą cię potencjalne upvoty od DTube ale to nie tak istotne.