Wóz Drzymały - RoboCop

in #polish5 years ago

titlem.jpg

W dzisiejszym odcinku zajmę się grą z gatunku beat'em up, albo run'n'gun. Jak kto woli. Wydana została w 1988 roku przez niegdyś bardzo lubianą firmę Data East. Powstała na bazie filmu i to nie byle jakiego filmu. Tytuł tej sympatycznej gierki to RoboCop. Zapraszam do środka.

Wóz Drzymały - RoboCop

Sort:  

Klasyka. Miałem to najpierw na Commodorku (jedna z pierwszych gier), potem grałem w to w naszym osiedlowym salonie gier. Jednak wersja arcade jest łatwiejsza od Commodore 64 😂

Myślę, że porty z arcade na Commodorka, jak i z resztą na wszystkie platformy, w których steruje się joystickiem z jednym przyciskiem są zdecydowanie trudniejsze ze względu na ograniczenie do jednego przycisku właśnie :)

Pamiętam, że w wersji arcade'owej dochodziłem do złomowiska, natomiast na Commodorku nie potrafiłem przejść jednej planszy :) Nie pamiętam już jakie było sterowanie (chodzi mi o guziki) w wersji arcade, ale pewnie było ich więcej niż 1. W wersję na automacie grałem ostatnio w wakacje 1998 roku :)

W wersji arcade były dwa przyciski, jeden odpowiedzialny za strzelanie drugi za skok, na Commodorku trzeba było wszystko ogarnąć z tylko jednym przyciskiem :) W sumie nie pamiętam gdzie dochodziłem w wersji arcade, a o tym, że istnieje wersja dla C64 dowiedziałem się dopiero pisząc ten tekst, więc nie ogrywałem jej za mocno :)