STEEM i SBD - kółko szczęścia

in #polish6 years ago


asd.png

Dziś szybciutko, chciałbym zwrócić uwagę na to co jest możliwe oraz spytać was jako tych bardziej na czasie, co to się tu wyrabia...?

W tej chwili SBD jest na poziomie ~14 $, STEEM natomiast ~3 $, a na wewnętrznym markecie stosunek na parze STEEM, SBD wynosi średnio ~0.22 czyli za 1 STEEM kupimy 0.22 SBD lub 4.546 STEEM za 1 SBD.

Ja robię tak, że cały STEEM wymieniam na markecie na SBD, SBD sprzedaję na giełdzie i za $$ kupuję STEEM.
I gdyby nie to, że na kupno po wyższym kursie pary STEEM,SBD trzeba trochę czekać to mój steem nie byłby wart 500$ tylko ciut więcej...

Teraz pytanie bo nie rozumiem...co tu się dzieje?

Z tego przecież można w kółko trzepać kasę. Wiem, że trzeba się cieszyć póki tak jest no ale...nie potrafię zrozumieć skąd to się wzięło. Nie było tak wcześniej, a ja nie zaglądam tutaj już tak często i nie wiem co w trawie piszczy.

Kwestia wejścia STEEM i SBD na nowe giełdy czy witnesi mają swój plan, o którym nie wiem?

~CN

Obrazek mój :)

Sort:  

Jest ryzyko, jest zabawa :)

To co robisz, to arbitraż. Bierzesz na siebie ryzyko regulacji rynku w zamian za potencjalny zysk. Całość pod pewnymi warunkami się opłaca a pod pewnymi nie. Kwestia dość dynamiczna.

O! Dzięki za wytłumaczenie, nawet się nie zastanawiałem czy to może mieć jakąkolwiek nazwę.

Jak wymieniałem ostatnio SBD na STEEM na markecie to zerknąłem na osobę z którą zawarłem transakcję i ma tam ich tysiące:
https://steemit.com/@cryptohustlin/transfers
Tylko, że on robi w obie strony z tego co widzę.

Chrome mi się wiesza jak scrolluję przez jego transakcje o_O
On je robi non stop.

Kto jest czujny to może wychwycić wiele dobrych okazji do arbitrażu. Ale ja sam jeszcze nigdy nie próbowałem.

Congratulations @cryptonull! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!