[UPDATE] Witness Node, Kopanie Steemit, lekki offtop

in #polish7 years ago




Będąc myślami przy temacie kopania na konwersję STEEM zobaczyłem pewną małą gwiazdeczkę...

Gwiazdeczka ta pochodzi ze strony https://coinmarketcap.com/ i jest na samym dole spisu walut.
Podjechałem pod STEEM zaciekawiony bo miałem przekonanie, że STEEMu nie da się kopać...

I ahha!! Nie ma!
Ucieszony więc zawołałem Google'a i postanowiłem dowiedzieć się jak najwięcej w temacie.

1. Steem kiedyś dało się kopać w normalny sposób. Każdy z nas mógł to robić na swoim komputerze przy pomocy CPU.

Teraz jedynie osoba prowadząca Witness Node może na tym zyskać - tzw. Witness

https://steemit.com/~witnesses

2. Znalazłem pośredni sposób na "kopanie" STEEM

Można kopać ETH lub inną walutę wspieraną przez @blocktrades


A adres w kopalni podać jako adres służący do depozytu tychże walut:

I każdy grosik waluty przelany na ten adres zostanie automatycznie przekonwertowany na STEEM lub STEEM POWER, w zależności od tego co wybierzecie w okienku po prawej.

Myślałem nad postawieniem Witness Node'a i chyba to zrobię. Mam sprzęt, a zawsze to się przyda - tylko najpierw poczytam i zdoktoryzuję się w temacie.

Tyle ode mnie na teraz.
Trzymajcie się ciepło!
Steem it on!

~CN

Sort:  

BlockTrades jako kantor ma chyba większe prowizji niż np. giełda Bittrex. Dlaczego więc tamtędy nie robić?

Bo jestem jeszcze zielony w temacie i nie wiedzialem ze jest inna metoda "doladowania" konta niz za posrednictwem przeklikania na stronie. :X
Od niedawna wiem ze mozna wiec bede kupowal tam gdzie taniej.

Jak masz jakieś pytania na szybko to chyba nasz czat jest najlepszym miejscem do tego.

Trochę zalatany jestem ostatnio i średnio z czasem ale jak coś wygospodaruję to wpadnę na chat i dopytam. Bo zastanawia mnie też czy dla każdego konta musi zostać podany numer tel.

Życze powodzenia, moim zdaniem inwestowanie w SP to jedna z lepszych inwestycji długoterminowych na tę chwilę. Ale czy kopanie steemit jest opłacalne tego ci nie odpowiem bo nie mam zielonego pojęcia.
Tak tylko wspomne że jest to moja opinia i proszę się nią nie kierować przy zakupie. Pozdrawim i z chęciam będę śledził twoje poczynania z samej ciekawości czy kopanie steemit jest opłacalne.

Tutaj akurat kopanie to pojęcie względne ale dziękuję za wsparcie. :)
Biorę na siebie pełną odpowiedzialność!

Nie odpisałeś co z tymi kartami i płytą główną

Gdzie? Musiałeś mi uciec albo wkradł sie chochlik bo odznaczam na ktore odp. I na ktore mam cos do powiedzenia lub nie.

Oj teraz to i ja nie znajdę.Chodziło o to że karty masz jeszcze a brakuje Ci płyt głównych chyba że ja coś nie tak zrozumiałem

Nie. Dobrze myślisz. Miałem "za dużo" grafik.

To co już nie masz?

Upvote i follow. Czekam na nastepne wieści