Jak zrobić Hełm żebrowy?

in #polish3 years ago

Pewnie mało interesujące dla większości z czytelników więc może podzielę się statystykami:
Zdjęcia około 4 roboczo dni
Montaż odcinka około 4 roboczo dni
Renderowanie 4 roboczo godziny (komputer płynnie odtwarza FHD w trakcie pracy nad filmem, ale nie jest demonem prędkości)
Wrzucenie na YT (7,5GB) około 2 godziny w tym samo przesyłanie około 1 godzinę przy prędkości internetu 100x100)

Sort:  

Kawał roboty, zaciekawiło mnie to kowadło na początku, co to było, jakieś kowadło pneumatyczne, co było tam wciskane? olej, smar? Pierwszy raz coś takiego widziałem.

to był żart z młodego adepta kuźni :) kazali mu pompować kowadło pompką :) jak biedak się napocił to powiedzieli że jest "normalne" Jak to pierwszy raz zobaczyłem to też nie zajarzyłem o co im chodzi :)

Jakbyś zrobił niewiedzialny hełm to dopiero by było!

ja jak ja, ale odpowiednie 3 literowe agencje mogą już mieć taki ;)

 3 years ago  Reveal Comment

mam w ofercie hełm maskowy z XIII wieku na początku plandemii wystawiłem jajcarską przeróbkę z photoshop, ale nikt nie chciał kupić... może dlatego, że cenę zawyżyłem o 5tyś % lol
2021-08-23 00_48_20-Płatnerz Czcibor _ Facebook – Brave.jpg


The rewards earned on this comment will go directly to the person sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken. Sign up at https://hiveposh.com.