You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dylemat społeczny

in #polish4 years ago

może w skrócie opiszę Ci pewną rzecz z FB, którą zaobserwowałem przez lata.
otóż mam pod kontrolą 2 strony jedna moja "firmowa" a druga tematyczna naszego stowarzyszenia.
od zawsze byłem bombardowany reklamą typu "kup reklamę, zwiększ zasięgi" przy jednoczesnym cięciu organicznych zasięgów strona z około 1000 obserwujących standardowo wyświetlana zostawała dla 50 osób.
Dawniej reklamy można było targetować w dowolny sposób zawężając grupę odbiorców do granic absurdu. potem FB wprowadził etapami zakaz segregacji rasowej a chwilę potem ideologię gender przez co targetowanie stało się praktycznie niewykonalne w szczycie tej genderowej akcji nawet makijażystka nie mogła wybrać kobiet jako grupy docelowej. przez to małe strony przestały się reklamować bo konwersja przestała istnieć :) i tu ciekawostka przedwojenne hasło narodowców "bij żyda wspieraj polski handel" chyba zadziałało. Cukiergórka odpuścił przestał ucinać zasięgi stronom. moja strona firmowa w styczniu pomimo, że nic na nią nie wrzucałem od 3 lat zaczęła łapać zasięgi oraz nowe polubienia około 250 do dziś czyli +25% . jak wrzuciłem pierwszy materiał to wyświetlenia były na poziomie 95% z liczby obserwujących. teraz jest trochę słabiej. ale jakieś 2 miesiące temu takiego samego busta dostała strona stowarzyszenia. tam jest około 800 obserwujących na dziś a ostatnio przybywa po 15 na tydzień pomimo że dawno nic nie było wrzucone wczoraj wrzuciłem jeden post z prac i jest rewelacja.

Sort:  

Ciekawe. Nie zwróciłem na to uwagi, a faktycznie ostatnio jakby więcej polubień na stronach, którymi zarządzam.