Revolut - finanse w podróży

in #polish6 years ago (edited)

"Kosmiczna" technologia dla każdego podróżnika.

Planując wyprawy, te dalekie i te bliskie, nie sposób pominąć temat finansów oraz ich zabezpieczenia Kursy wymiany i ich wachania, opłaty bankowe i bankomatowe tez mogą być niemiłym zaskoczeniem po powrocie. Z kolei biorąc ze sobą zbyt dużą ilość gotówki narażamy sie na niebezpieczeństwo zgubienia lub kradzieży.

W czasach gdy, prawie w każdym zakątku świata znajdują sie bankomaty i możliwość płatności kartą najprostszym rozwiązaniem jest więc karta płatnicza. Tutaj też istnieje spore ryzyko: zgubienie, kradzież danych czy blokada.

Rozwiązanie

Dla mnie idealnym rozwiązaniem jest karta Revolut. Mogę płacić Bathami w Tajlandii, w Pesos na Filipinach, czy Koroną w Czechach oszczędzając jednocześnie na potrąceniach bankowych i różnicach kursów wymiany.


www.revolut.com

Jak to działa?

Tak, że łatwiej chyba już się nie da. Po podaniu numeru telefonu, bezpośrednio na stronie www.revolut.com, i pobraniu aplikacji możesz zacząć. Posiadasz już konto w aplikacji, możesz więc przelać lub wpłacić bezpośrednio ze swojej karty kwotę, której potrzebujesz i bezpiecznie płacić karta wirtualną lub zamówić kartę plastykową (koszt 6 euro) poczekać do 9 dni roboczych. Moja dotarła po 4 dniach.

W czym karta Revolut jest lepsza od mojego banku.

Czytając FAQ i cały regulamin, zasady działania i porady natrafiłem na słowa, które rzadko słyszę w swoim banku. BRAK OPŁAT, aż trudno mi było uwierzyć.

WOW


A co z kontem w aplikacji Revolut...? BEZ OPŁAT!!!

Ale jak to działa w realnym życiu ?

Po pierwsze działa na całym świecie, obsługując 120 walut.

Po drugie: "weź moją Revolutkę"

żona idzie na zakupy - przelewam tylko tyle ile chcę żeby wydała :-)

wieczorny wypad z kumplami - tyle ile sam chce wydać :-)

wycieczka po Bangkoku - moje karty są bezpieczne w sejfie hotelowym :-)

zwrot pożyczki od znajomego - 2 sekundy z kartą Revolut :-)

Nie ma tutaj żadnego linku referencyjnego, moim zdaniem to po prostu świetne rozwiazanie problemu finansów w podróży. Zdjęcia/print screen pochodzą z oficjalnej strony www.revolut.com

podoba Ci sie wpis?

Up & Follow

Sort:  

sam korzystam i polecam. virtualna karta super opcja. dobry przelicznik walutowy - na samych wymianach cos tam ugralem ;) fajnie jakby jeszcze BTC lub inne krypto dodali

Krypto na Revolut to pewnie tylko kwestia czasu :-)

Bardzo dobry wpis.

dzięki :-)

Wysłałem Ci wiadomość na czat możesz zerknąć.

Congratulations @damianmaly! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Brzmi kusząco, szczerze mówiąc aż nadzbyt pięknie ;) Zgłębię temat, bo szukam jakiejś alternatywy do karty walutowej, którą mógłbym wykorzystać w swojej podróży

Ja korzystam z Revolutki nawet pomiędzy podróżami.

Czyli przelewam ze swojego konta polskiego bankowego na Revulut i potem mogę przelać na dowolne konto zagraniczne?

Dokładnie tak. Jeśli posiada on kartę Revolut to potrwa to kilka sekund, jeśli na konto bankowe to kilka dni roboczych.

A czy ich kartę można podpiąć pod Paypala lub zapłacić nią na Allegro?

Płatności internetowe już nią robiłem, ale PayPal i Allegro jeszcze nie. Myślę, że niema przeciwskazań. Warto wypróbować.

Ciekawe kiedy w końcu udostępnią to dla podwieków. Nigdzie jako osoba poniżej 18 r.ż. nie mogę zdobyć karty walutowej, która by mi się opłacała :(

Rozważam wzięcie drugiej karty dla syna (13 lat). Szybko i łatwo, może i twoi rodzice spróbują.

Czyli w praktyce jest to darmowe konto wielowalutowe z jedną kartą?

Tak, dla mnie to konto, kantor i bezpieczne miejsce na trzymanie niewielkich kwot w podróży. Bezpłatny limit wypłat to 200 funtów (lub równowartość).

Ciekawa jestem czym jeszcze mnie zaskoczysz ;) :)

Dzięki Ewa :-) już pracuje nad kolejną niespodzianką w temacie podróży po świecie :-)

Wow :) no prosze jaka ciekawostka :)

...i jaka przydatna :-)

Slyszalem wczesniej o revolut i bardzo mi sie podoba idea. Mam tylko 2 pytanka.
Jak dlugo jest wazna karta ktora dostajemy od nich? Rowniez zastanawiam sie gdzie moge sprawdzic jaki jest obecnie kurs wymiany na ktorym bazuje revolut?