You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dystrybucja ciągła, czy cykliczna? Oto jest pytanie!

in #polish5 years ago

Najlepsza dystrybucja dla Ciebie będzie taka, w której najlepiej się czujesz :-). Po prostu pobierz kilka systemów, uruchom je z pendrive, pobaw się jakiś czas i sam zdecyduj w którym najlepiej się czujesz. Pobaw się też różnymi środowiskami jak GNOME, PLASMA, Mate, XFCE czy też inne. Ja bym polecał pobawić się Ubuntu, Minta, Fedora, openSUSE. Kubuntu nie próbuj, bo się tylko zrazisz do PLASMY.

Odnośnie filmów, zdjęć to Ci nic nie doradzę bo aż w tym tak nie siedzę, używam tylko XnView do edycji zdjęć, ale rzuć okiem na https://404.g-net.pl/ Tam jest wiele wpisów odnośnie programów do grafiki, zdjęć, ogólnie do multimediów.

Ja osobiście korzystam z openSUSE Tumbleweed ze środowiskiem Plasma.

Sort:  

Korzystałem już z Ubuntu przez kilka lat i jestem zadowolony, jednak tym razem zainstaluje Mint.Tak apropo, po wielu latach użytkowania cwaniackiego i sprawiającego ciągłe problemy windowsa trudno mi było uwierzyć, że system może działać tak szybko i sprawnie przez wiele lat, to mi dało kolejny argument za tym żeby ten cały microsoft ignorować i trzymać się z daleka od tego.
Wielkie dzięki, za adres do strony również. Pozdrawiam.