Z ust do ust - krakowski ukryty coctail bar

in #polish7 years ago (edited)

Speakeasy pierwotnie oznaczało miejsce, w którym można było kupić nielegalnie alkohol w USA w czasach prohibicji. Adres przybytku nie był oficjalnie znany, a jedynie szeptany między zainteresowanymi. Wraz ze zniesieniem prohibicji w USA, bary speakeasy zniknęły z miast. Obecnie słowo to używane jest do określenia legalnych barów, do których można trafić "z polecenia" lub w przypadku Z ust do ust, rozwiązując grę miejską.
Selection_004.png

Jak tam trafić?

Nie znajdziecie adresu w google. Aby ich odwiedzić, wystarczy wejść na ich stronę i podążać za wskazówkami ;)
Selection_003.png

Przyznam szczerze, że odnalezienie samemu Z ust do ust przyniosło mi sporo radości, mimo że pierwsze wskazówki rozwiązałem siedząc przed komputerem ;).

Co serwują?

Koktajle, koktajle i jeszcze raz koktajle. Promują teraz swoje nowe menu wyglądem nawiązujące do "Bravo Girl", które bardzo przypadło mi do gustu. Mają aktywną stronę na facebook - możecie sprawdzić o co mi chodzi. Każdy drink który próbowałem smakował bardzo dobrze.

Co sądzicie o takich miejscach? Może znacie jakieś inne warte odwiedzenia?

źródła:
http://zustdoust.com
https://www.instagram.com/zustdoustkrk/

Sort:  

Mówisz o tym, że się nie da znaleźć? Od razu pokazuje w Google.

Coś pokazuje, ale na pewno nie to miejsce ;). Ulica się nie zgadza.