You are viewing a single comment's thread from:

RE: ZABAWA LITERKOWA - Głosowanie

in #polish5 years ago

Dziękuję Rozku i Julietlucy :) za bardzo miłe i zachęcające komentarze. Odkąd jestem na Steemie, długo wypatrywałam takiej zabawy z poezją. Jak już pewnie zauważyłyście brałam udział w różnych konkursach, nie związanych zupełnie z poezją i próbowałam w każdym z nich swoje trzy grosze przemycić. Więc spróbowałam sama przejąć inicjatywę i powiem szczerze że nie spodziewałam się, że coś z tego będzie. Nie mam w tym żadnego doświadczenia, ale jakoś poszło. :) Nie sądziłam też ze znajdzie się tyle osób, które będą ten pomysł wspierać finansowo i w postaci swoich wspaniałych postów. Wszystkim jeszcze raz bardzo dziękuję, bo bez Was ten pociąg by nigdzie nie ruszył ;) W tym tygodniu też , pewnie pobiłam swój własny rekord w udzielonych komentarzach, starając się by nikt z Was nie został pominięty :)
Tekst z przymróżeniem oka powstał spontanicznie, miałam chwilową wenę i pewnie nie jest dopracowany, ale chciałam byście zbyt długo nie czekali, na post z głosowaniem :)
I żeby nie było tak poważnie, bo to była przecież zabawa. Sama nie wiem czy będę umiała podobny jeszcze raz potórzyć. ;)
Mam sporo pomysłów na Zabawę literkową, jeśli czas pozwoli to może jeszcze taki zorganizuję. Ale w sumie to zależy od Was Drodzy Steemianie, czy chcecie brać udział w takiej zabawie, bo przecież nic na siłę ... Piszcie w swoich komentarzach jeśli chcecie, by powstał ciąg dalszy... Pozdrawiam Wszystkich :)