Konkurs Autoriposta #1 PODSUMOWANIE

in #polish6 years ago (edited)

cup-1615074_1920.png

Szanowni Steemianie,

W pierwszej edycji konkursu na autoripostę wzięło udział aż dwóch autorów, co daje nam najlepszą frekwencję do tej pory!

Poziom trzech nadesłanych prac okazał się wysoki i nie zabrakło kontrowersji podczas głosowania, niemniej @wadera stanęła na wysokości zadania i rzutem na taśmę wyłoniła dwóch zwycięzców z dwuosobowej grupy twórców.

A zatem remis!

Chciałem zaznaczyć, że wstrzymałem się od głosowania, ponieważ w zaistniałych okolicznościach byłoby to cokolwiek kontrowersyjne.

Wyniki

M* - miejsce
P* - punkty

W związku z tym, że mamy dwa pierwsze miejsca, a nagroda za pierwsze miejsce wynosi 50% puli, to laureaci pierwszego miejsca otrzymują dokładnie po połowie puli nagród (transfery poczynię w ciągu najbliższej godziny).

Serdecznie gratuluje zwycięzcom i dziękuję za wzięcie udziału.

Specjalne podziękowania dla @wadera za przyjęcie na siebie ciężaru odpowiedzialności za wyniki :), a także dla sponsorów @assayer i @lukmarcus.

people-2607201_1920.jpg

Notka na marginesie.

Napisanie autoriposty jest wyzwaniem, szczególnie jeśli potraktuje się pomysł poważnie.
Na szczęście, prace @lugoshi i @assayer pokazały, że można tego dokonać i pomysł nie był pozbawiony sensu.

Uznałem, że trzeba próbować i w związku z tym pojawi się kolejna odsłona konkursu, ale z pewnymi zmianami, które jak mam nadzieję, przyciągną większą liczbę uczestników.

1 2

Sort:  

Bardzo dobre, myślę że z czasem się rozkręci. Jak na razie nie ma zbyt wielu osób, które zwyczajnie robią taki content z mocnymi tezami do poparcia / obalania. Czekam na następne edycje

Jak na razie nie ma zbyt wielu osób, które zwyczajnie robią taki content z mocnymi tezami do poparcia / obalania.

Dlatego przyszło mi do głowy, żeby rozszerzyć konkurs o autoripostę do komentarzy, w których takie tezy padają.
Co o tym sądzisz?

Bardzo dobry pomysł. Ja bym jeszcze rozszerzył. Niech będzie można ripostować wszystkie własne tezy, ogłoszone GDZIEKOLWIEK w internecie (do których można podac link).

Hmmm, ma to sens. Myślę, że konkurs nabrałby wtedy olbrzymiego rozmachu. Z drugiej strony, pozostaje kwestia weryfikacji, kto jest autorem przywoływanego tekstu. Masz jakieś pomysły? Uważasz, że sensownym byłoby w ogóle wymagać potwierdzenia autorstwa?

Wydaje mi się, że tym akurat konkursem zainteresowana bedzie dość specyficzna "grupa docelowa", która raczej nie będzie się bawić w przekręty. Dałbym tylko wymaganie podania linka .

Umówmy się tak, jeśli w tej edycji zainteresowanie będzie większe, to wprowadzimy taką możliwość :). Zgoda?
Ja już się domyślam, że Ty masz całe strony linków do swoich prac :P.

Przerzucaj swój content na steema. Podpisz, że Twoje, dostaniesz jeszcze za to dolca. A potem autoripostuj

Dobre :)

Mam prośbę. Chciałabym w ramach SOS Steemit reestemować także posty z konkursami czy wspólnymi akcjami uczestników Steemitu. Mogę reesteować także Twoje zaproszenie do drugiej edycji konkursu?

Jasne, jak tylko się pojawi.
Swoją drogą SOS Steemit to świetny pomysł.
Masz moje pełne wsparcie, jeśli Ci się do czegoś przyda :).

Każde wsparcie jest mile widziane. Jeśli masz np. zapisane linki do jakichś poradników, będę wdzięczna za udostępnienie

A ja - przy całej wdzięczności dla Organizatora za super konkurs - chciałbym oprotestować wyniki. Ewidentnie wygrał @lugoshi, króry zdobył o jeden punkt więcej niż ja. Jestem gotów przesłać mu przesłane mi już nagrody - jeśli moja reklamacja zostanie uznana. Chyba że coś pokręciłem?

Przy okazji: bardzo się cieszę, że ten nadzwyczaj oryginalny i wartościowy konkurs będzie miał II edycję.

Jeżeli też czujesz się "wujkiem założycielem", sprowokuję Cię delikatnie. :)
Przelałem 5 SBD dla @dotsconnecting, żeby przyciągnąć autorów w kolejnej edycji #pl-autoriposta.
Co Ty na takie salomonowe dictum?

iście salomonowe :)

Mam nadzieję, że ta nasza "wujkowa" 10ka SBD (też już przelałem 5-kę) sciągnie przynajmniej 10 autorów w II edycji. Pierwszy konkurs był trochę niedoreklamowany, teraz więcej osób już wie o nim, powinno być lepiej....

Dziękuję za błyskawiczny "rezonans".
Myślę, że coś dobrego z tego się urodzi.
Jak tylko II edycja się objawi resteemuję.

W takim razie biorę się za przygotowanie II edycji :).

Punkty przyznawane były poszczególnym pracom, a nie autorom. Mam nadzieję, że to tłumaczy rezultat końcowy :). Jeśli nie, to proszę o dalszą argumentację :).

Wymyśliliśmy z @lugoshi coś lepszego od argumentacji ;)

Emocjonujący finał, gratuluję zwycięzcom 😁 Miałam nadzieję, że konkurs nie umrze. Przymierzałam się sama, ale podważanie własnych przekonań niespodziewanie mnie przerosło. Daje do myślenia...

Wcale się nie dziwię, że było Ci trudno. Ja siłowałem się kilka dni, zanim napisałem.

I właśnie DLATEGO ten konkurs jest taki cenny.

Przymierzałam się sama, ale podważanie własnych przekonań niespodziewanie mnie przerosło.

Za to głosować potrafisz jak nikt inny :D

Miałam nadzieję, że konkurs nie umrze.

Na pewno będzie jeszcze jedna edycja, a co dalej, to czas pokaże.

Jako, że wierzę w potencjał #pl-autoriposta, czuję się po trochu "przyszywanym wujkiem" z racji uczestnictwa i wygranej w pierwszej edycji tego konkursu oraz chcę pomóc w jego rozwoju prześlę Ci 5 SBD z przeznaczeniem na nagrodę w kolejnej edycji.
Jak napisałeś: Kasa się liczy.
Skoro tak to siup do tej samej rzeki.

@lugoshi, kolejny raz zmuszony jestem napisać, że można na Ciebie liczyć :)

Szukaj kolejnych sponsorów i pisz posta z ogłoszeniem kolejnej edycji. A nie mi tu ... :)

P.S. Czekam na jakiegoś fajnego posta od Ciebie, bo ostatnio cisza...
Czasu brak?

Kilka kwestii się na to złożyło. Zresztą, chcę spłodzić jeszcze jedną inicjatywę nad którą obecnie pracuję i zaznaczam, że zwrócę się z propozycją do Ciebie i @assayer :).
Kolejną edycję ogłoszę dziś lub najpóźniej jutro.

Tylko trzeba ustalić jakąś kolejność. Ja w tej chwili się mocno skupiłem na kampanii dla specjalnego wydania temaTYgodnia o regulaminie, gdzie bardzo liczę na Was obu, jeśli chodzi o teksty (zebrałem już prawie 20 SBD na nagrody). Może zróbmy najpierw to, bo to strasznie ważne dla polish tag, żeby go uratować - a potem pojedziemy dalej z nowymi pomysłami?

Tak, to rozsądne i na pewno wiele wniesie. Trzeba robić rzeczy po kolei.