Cześć wszystkim :)

in #polish6 years ago

Cześć wszystkim, to mój pierwszy post na steemit, mimo że go obserwuje od dłuższego czasu. Więc tradycyjnie coś o sobie, otóż mam na imię jak jedna popularna postać z pewnego serialu "Świat według kiepskich", oraz pochodzę z pięknego miasta o nazwie #Szczecin. Od małego mam zajawkę na technologie więc moje całe życie obraca się dokoła komputerów, technologi oraz internetu, przez co od 8 lat internet daje mi zrobić :D

O czym będę tutaj pisał? w sumie myślałem że zarażę kogoś drukiem 3d, bo od dłuższego czasu w tym siedzę, głównie technologia FDM, ale powoli przymierzam się do SLA, szczególnie że żywica to dosyć ciekawy materiał, nawet od wykorzystania poza drukiem. Więc tak myślę że kolejny post to już dam mini tutek jak wykorzystać druk 3d w odlewach żywicznych :)

togepi.jpg

Dodatkowo może kogoś zainteresuje temat bezsenności, z którą walczyłem parę lat i w końcu udało się pokonać, ale to już zobaczę czy będą osoby zainteresowane :D

Sort:  

Chętnie poczytam więcej o druku 3d.

to już na dniach będzie więcej informacji, może dziś coś jeszcze wrzuce

cześć, tematy ciekawe chętnie poczytam.
dobrych snów

Chętnie poczytam, i powodzenia na steemit ;)

dzięki :)

Zarazić to już zaraził, po jego fotkach na kanale discord również sobie kupiłem drukarkę 3d, ale na ten moment moje skillsy nie są zbyt wysokie, ale metodą prób i doświadczeń cały czas się uczę.!

Moj jeden z wydruków:
27152984_1687516671307265_606197898_n.jpg

Chetnie poczytam
PS: Druknij mi coś mam hora corke

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Dzięki za info :)

Siemaneczko!
No to czekamy na produktywne wpisy!
Miłego korzystania!

Wzajemnie, już jutro powinien się pojawić jak wykorzystać druk3d + żywice w formach, tylko muszę go dopieścić

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.