Sort:  

a drzewko wydaje jakieś kwiaty? Zazwyczaj to co wydaje kwiaty potrzebuje zapylenia żeby dać owoc ;]

Jeszcze nie, wydaje mi się, że jest za wcześnie. Cytrusy z pestki kwitną po kilkunastu latach, mam nadzieję, że awokado szybciej ;)

średnio tak chyba po 4-5 latach większość drzewek zaczyna rodzić z tego co wiem. Ciekawa sprawa w każdym razie. informujcie o postępach :D

Z tego co wyczytałam to żeby w ogóle drzewko zakwitło musi mieć zapewnioną temperaturę co najmniej 22 stopni.

okres kwitnienia pewnie roślinka wybierze sobie na lato więc z tym problemu nie będzie. Kurcze też się zjawiłem.. W domu mam już całkiem spore uprawy różnych rzeczy jadalnych ale egzotycznych roślinek żadnych ;)

Co to są za uprawy rzeczy jadalnych? Pochwal się ! :)

szpinak, cebule, koperek, pomidory, selery pory, marchew, rzodkiewka, szczypiorek planuje jeszcze dynie cukinie fasole i groszek ;)

Wow, to chyba niezłe pole masz :)

wszystkiego po troszku.. od tego roku zacząłem eksperymentować z sadzeniem wg zasad permakultury. jak będzie czym się pochwalić to pewnie coś tu naszkrobię ;)