You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dynia / Pumpkin [POL/ENG]

in #polish9 months ago

!LOLZ od utopca i rusalki rade biezesz 😂😂😂
Super, ze dynie wyrosly! Pszczoly pewnie Ci dziekuja i moze ktos zbieze i dynie gratisowa 😁

Na co chorowales, jesli moge zapytac? Pamietam, ze czytalam Twoj wpis o sanatorium, ale chyba nie wspomniales w nim powodu.

Pozrowionka 💙
!HUG

Sort:  

od utopca i rusalki rade biezesz 😂😂😂

Sztuka kamuflarzu, refleksja przyszła po czasie 😃

Tak co dwa dni odwiedzam swoje dyńki, ale regularnie są podgryzane przez ślimory bez muszli, jestem w miarę pogodzony, że mogę mieć marne plony.

Od ponad 10lat mam astmę i po kowidzie mam co parę miesięcy takie dziwne zaostrzenia połączone z niezdolnością do wysiłku. Alergolog ma dla mnie jakieś rozwiązanie, ale procedura na drodze do tego zabiegu jest dość zawiła.

Również pozdrawiam!

Wiele niecodziennych powiklan pojawilo sie po covidzie. Ja w tym roku z naglymi alergiami sie zmagam, choc nidgy wczesniej na nic uczulona nie bylam. Poki co zmienilam diete i kilka innych sztuczek probuje. Powodzienia Tobie rowniez 💙

Dear @deepresearch, you just got hugged.
I sent 1.0 HUG on behalf of @fantagira.
(1/3)

Did you hear about the farmer that fed his chickens avocados?
All you could hear around there was “guac, guac, guac, guac.”

Credit: reddit
@deepresearch, I sent you an $LOLZ on behalf of fantagira

(1/2)
ENTER @WIN.HIVE'S DAILY DRAW AND WIN HIVE!