Blogowa sfera #4

in #polishlast month (edited)

Kolejny tydzień minął, a nawet i więcej. Człowiek już jest raczej przyzwyczajony do nowej sytuacji ... i żyje dalej.

Odchudzanie

Z 98.05 na 98.65. Kurde, nie w tę stronę :D A dokładnie zeszły tydzień był niestety urodzajny w jedzenie. Oczywiście dalej walczymy z wagą, czas coś z tym zrobić! ;)

Towarzyskie spotkania

Udało się spotkać z jedną dziewczyną - Kamilą. Wydaje się być zainteresowana, ale ma swoje problemy życiowe. W teorii pojawiają się kolejne, ale też niektóre odpadają. Zobaczymy :P

Krew

Byłem w RCKiK - będzie z tego wpis niebawem. Co prawda krwi nie oddałem, ale opiszę wszystko

Samochód

Udało się trochę pojeździć samochodem - myślę, że z 50 kilometrów po mieście? No sporo ogólnie. Też trochę samemu. Jakoś żyję ;)

Streaming

Obejrzałem wszystkie seriale i filmy co chciałem obejrzeć na razie i czeka mnie teraz przygotowanie do instalacji pingwiniastego. Wtedy dopiero będę myślał o Streamingu. Mam już Pendrive przygotowany, ale nie mam motywacji do końca. Może jutro? Zobaczymy!

Czas pokaże wszystko :D


Posted from https://blurtlatam.intinte.org