You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zadanie domowe

in #polish2 years ago

Tobie do HF21 jakoś nie przeszkadzało, że co chwile sieć ma HF.

Bo kiedyś nie było Hard Forków co pół roku. No i były dopracowane, a nie takie gdzie sieć leżała przez tydzień

Który część inflacji skierował na Splinterlands?

Ten, w którym teraz zachętą do grania w SM jest to, by pisać i zarobić na karty. Czasy się zmieniają

Jest też druga strona medalu. Pisząc na Hive okradasz wszystkich, którym twój głos się mógł należeć. Ja bym nie spał na twoim miejscu :P

Tak to pokaż mi Steemdera gdzieś :D

SteemDera nie ma. Za to aktywnie współpracuję z Project Hope ze Steem i pomagam im przenieść jedno rozwiązanie na Tron.

Shitposter, jak widać i tak prostą rzecz można zwalić :D

Liczę na CrossPoster napisany w VBA czy innym makro :P

Sort:  

Ten, w którym teraz zachętą do grania w SM jest to, by pisać i zarobić na karty. Czasy się zmieniają

O tych co wpłacili dolary, to już nie napiszesz. Typowy fervi. Nawet jak ktoś pisał, to owoc jego pracy zgarniałeś ty.

Jest też druga strona medalu. Pisząc na Hive okradasz wszystkich, którym twój głos się mógł należeć. Ja bym nie spał na twoim miejscu :P

Co ty pierdzielisz. Jakbyś grał fizycznie jednym lub kilkoma kontami, to bym się nie czepiał. Rozumiem, że mam bota co tworzy/kradnie z internetu treści i je upvotuje jakiś tipu, czy coś? I mam tych kont z 800, jak ty z kolegą na spółę na fermie?

Liczę na CrossPoster napisany w VBA czy innym makro :P

Ja znam swoje miejsce i nie jestem programistą, ale inżynierem budownictwa, ale na tyle się orientuje, bo w VBA też trzeba podumać jak to ma działać ;p

Ok, było jak za starych dobrych czasów, ale mi się znudziło. Mam za to pomysł na zadanie domowe dla ciebie, ale nie wiem, czy znajdę stare klucze na Steem/Blurt :D