You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ostrzegamy przed PreSearch

in #polish5 years ago

Tokeny są, ale nie do wypłaty. Ogólnie teraz wprowadzili rating jakiś od 0 do 10 i tyle % środków możesz wypłacić. Przy czym za nadużywanie platformy rating spada do 0.

O co chodzi. Ogólnie twórcy (oficjalnie?) starają się zrobić tak, byś używał platformy jak zwykłej wyszukiwarki. W teorii logiczne, ale ... jest zakaz częstego korzystania z niej ;)

Ogólnie robiłem to z kolegą (w sensie testowaliśmy na 2 kompach) i 2 bany. W teorii z tego co rozumiem to można podbudować reputację (?) i wypłacić, ale olałem to w cholerę.

Sort:  

''aa idź pan mnie z tym dziadostwem, bo po policje zadzwonie'' ;) Dzięki jeszcze raz, znowu bym zmarnował kupe wolnego czasu na jakieś frajerskie akcje, apropo marnowania czasu to sporo go już zmarnowałem na D.Tube. Nie chce mi działać ta strona, ale mam nadzieję że D.Tube da radę.