📢 Ruszyła FOODspedycja 2.0! Do zgarnięcia 20 STEEM!

in #polish6 years ago (edited)

Nowe zasady, nowe nagrody i bonus dla polskiej społeczności!
Sprawdź co zrobić, żeby go zdobyć!


OBEJRZYJ NA YOUTUBE



Kliknij w baner po więcej szczegółów ⤵







PATRONI FOODspedycji:




Sort:  

Bardzo dziękujemy za pozdrowienia i także Cię pozdrawiamy! :) i oczywiście bierzemy udział i w tej edycji.
Ulubione danie... Pierogi ruskie polane śmietaną i posypane pieprzem 🥟 nie ma nic lepszego:)

Klasyk! A jak pieprz jest świeżo i grubo mielony to w ogóle bajka! 👌

Ja jeszcze dodaje do nich maggi. Wiem, że to nie zdrowe i nigdzie maggi nie używam, ale z pierogami to poezja ;) a i jeszcze ostatnio zasmakowałam w ruskich z jalapeno. Pierogi mogę jeść na 3 posiłki dziennie, jak byłam dzieckiem to właśnie tak robiłam ;)

Hm... hm... ciężko wybrać... Wiem! Świeża kajzerka z masłem, dobrym żółtym serem, plasterkiem pomidora i majonezem na sam wierzch :))

Eh świeża kajzerka... już zapomniałem jak smakuje! Z resztą tak jak dobry żółty ser i masło. 😜

@veggie-sloth wymieniłeś wszystko za czym tęsknię. 🤨 Jedynie pomidora zamieniłabym na sok pomidorowy. Wiesz, jak grać na uczuciach. 😬😂

Powołałem się na uczucia patriotyczne... W sumie sok pomidorowy z majonezem to jak barwy narodowe! :)

A czemu nie pierogi leniwe? 🤣

Pewnie za długo się robią 😜

tam się robią! Ile to zabawy! Nie wiem kto to leniwymi nazwał :)

świetny projekt! Mogłeś wytłumaczyć w filmie czym w ogóle jest FOODspedycja dla tych którzy nie wiedzą. Ja akurat wiem, ale mogę się założyć, że niektórzy nie wiedzą.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w projekcie ;)

Dzięki wielkie za dobre słowo i sugestię! 👊
W filmie na @the.foodini jest informacja, więc mam nadzieję, że Ci bardziej dociekliwi bez problemu ją znajdą. Co nie zmienia faktu, że przy kolejnej okazji powiem dwa zdania na ten temat. 😉

Na youtube? Ja oglądałem i nie zauważyłem. Moja wina, może nie uważałem zbyt dobrze.

Skoro nie zauważyłeś to na bank wspomnę następnym razem bo najwidoczniej trzeba się jaśniej wyrażać. 😉

upload more videos

I do my best! :)

Nie mam jednego ulubionego dania. Jeden z ulubionych to pierogi z kapusta i grzybami, sakszuka, oscypek z żurawiną, pad thai, krewetki z czosnkiem, masłem i chilli (:

PS zerknij na dział podróże w najnowszym kuratorze!

Dzięki za wzmiankę! 👊
Widzę, że lubisz Pan pojeść, szerokie spektrum tych potraw, to mi się podoba! 😉

zapomniałem o sushi, które ubóstwiam (:

Danie w ktorym zakochalem sie od pierwszego sprobowania czyli... ramen. Dla mnie synonim kompletnego jedzenia. Chociaz o dobry ramen w naszym kraju jest ciezko

Posted using Partiko Android

No to Azja się kłania, znajdziesz go bez problemu! Dużo, smacznie i tanio. 😉👊

Ulubiona pizza z twojego przepisu. Jadłbym i jadłbym :-) Pozdro!

Dzięki, cieszę się, że tak podeszła! 😉

Żurek z boczkiem i kiełbasa i jajkiem na zakwasie w chlebie :) jej ale się rozmazylem! :)

Mnie też smaka na robiłeś na taki porządny żurek! No ale przyjdzie jeszcze na niego poczekać, póki co króluje ryż i kurczak. 😉

U was też? :) cały świat opanował ryż i kurczak :p

Nieeee no, są jeszcze noodle. Całe mnóstwo noodli. 😆

oczywiście, że schabowy z ziemniakami od babci:D
no i na drugim miejscu kebab. Eh jakie to typowe;/

Dwa klasyki w jednym poście - szanuję! 😎

<3 <3 <3 <3 <3 Odzdrawiamy <3 <3 <3 <3 <3
jeśli chodzi o mnie to chyba żur, czorny tyj i małe papierowe kwadraciki nasączone bezsmakową i bezwonną cieczą, która mimo to zawiera zawartość

Musiałem sprawdzić co w "ślunskiej godce" znaczy ten czorny tyj. 😜
Z tymi mały kwadracikam chodzi o cini-minis oczywiście? 😉

@suchy, @glass.wolf, @veggie-sloth i @setho dzięki za komentarze i obejrzenie filmu! 👊
Jak chcecie to zróbcie resteem posta, żeby wszystko było zgodne z zadaniem z odcinka i chętnie dopiszę Wam po 4 TICKETy w losowaniu. 😉