Coinpaprika - czy wyprze coinmarketcap?

in #polish6 years ago

high-speed-2943518_960_720.jpg
źródło
Ostatnio dość sporo osób się przerzuca z coinmarketcap. Przyczyna? Możliwe manipulacje rynkiem poprzez "tuszowanie danych".
Na ratunek przybywa nam POLSKI projekt, który oprócz tego co oferuje coinmarketcap pokazuje nam takie rzeczy jak:

  • moment od ostatniego ath
  • ranking największych wzrostów/strat 24/1D
  • szybsza aktualizacja ceny (na razie jeszcze pobierają te dane z CMC ale ma to być zmienione)
  • szybki dostęp do wszystkich devów projektu
  • porównanie danego tokenu/coina do podobnych projektów
  • ranking projektów względem mediów społecznościowych
  • oraz wiele innych.

Ja osobiście już nie korzystam z CMC i polecam każdemu zapoznać się z tymże adresem

Sort:  

Im więcej stron z "coinmarketcapem" tym lepiej. Problem w tym, że https://coinmarketcap.com wyrobiło już sobie znaną "markę" i pewnie z 90% ludzi korzysta z tej strony.

Spokojnie. Coraz więcej osób dostrzega coinpaprikę ;)

Strona ciekawa i wyrównane statystyki do coinmarkietcap i trochę więcej. Ja jestem fanem Bittrexa i potrzebuje pod daną giełdę szybki wgląd, bez nieustannego logowania się. Nie wiem czy są to manipulacje na temat (tuszowania danych) czy po prostu atak na stronę w celu zniszczenia.

Mi osobiście statystyki jakie pokazuje że stoi dane krypto na plusie to logując się mam pewność że tak jest w przypadku Bittrex. W przypadku innych, to już jest różnie i tu odpowiedni dobór stron pod giełdę się kłania...