Sort:  

Napisałeś: co sprawia, że jesteśmy chorzy: przewaga omega 6,9 nad omega 3
Żeby to dobrze zrozumieć, przewaga ma być, chodzi o proporcje między nimi ;)
Z tego, co poczytałam (choć wiem, co znaczy informacja w sieci, dlatego też wolę słuchać opini kogoś, kto ma z tym styczność) to ważna jest też dawka, która dzienna dla omega 3 to 1g i nie wsazane jest ją przekraczać ???

Ps. Proszę, nie pomyśl, że ja się tu mądruje, bo nic nie wiem na ten temat, po prostu chciałabym to wszystko dobrze zrozumieć, bo ja np. jak do tej pory wychodzi na to, że obrzerałam się omega 6 :((( (a później się dziwię, że mnie boli głowa)

1g? Znam osoby, które suplementują się 8g omega 3 dodatkowo z suplementów. Efekt jaki osiągają to brak negatywnych myśli - znaczna poprawa samopoczucia, odżywione tkanki - brak bólu mięśniowego.